اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۹۸۸۳
قاسم دهنوي كه در نيم فصل اول ليگ پانزدهم با صبا روزهاي خوبي را تجربه مي‌كرد به يكباره از سوي دايي كنار گذاشته شد تا علامت سوال‌هاي زيادي در اين‌باره به وجود آيد.
۰۹:۳۹ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

وانانیوز-دهنوی كه مي‌گويد يكسري چوب لاي چرخ او گذاشتند تا چهره‌اش را پيش علي دايي خراب كنند وگرنه نه او و نه علي دايي با يكديگر مشكلي نداشتند. به هر ترتيب قاسم دهنوي به شدت تمرين مي‌كند تا به ليگ برتر برگردد و در اين ميان بازهم تاكيد مي‌كند اگر علي دايي او را بخواهد بدون هيچ مشكلي با او بازهم كار خواهد كرد.

در صفحات مجازي هر روز شاهد فيلم‌هايي هستيم كه نشان مي‌دهد به شدت در حال تمرين كردن هستي؟‌

(خنده) نه بابا! من قبلا هم اين تمرينات را انجام مي‌دادم. در روزهايي كه ليگ تعطيل شده به صورت انفرادي تمرين مي‌كنم تا سطح آمادگي بدني‌ام بالا بماند.

وضعيت تو با خونه به خونه به كجا كشيد. ماندني هستي؟‌

هنوز هيچ‌چيز مشخص نيست اما هرچه هست تمام تلاشم اين است كه به ليگ برتر برگردم. باور نمي‌كنيد الان وقتي مي‌بينم اگر بخواهم به تيم ليگ برتري بروم سهميه ليگ يك به حساب مي‌آيم و به اين خاطر به شدت ناراحت مي‌شوم. كار در ليگ يك واقعا سخت است و من خيلي اذيت شدم.

به نظرت اين خونه‌به‌خونه اين‌بار با مرزبان مي‌تواند به ليگ برتر صعود كند؟‌

خونه‌به‌خونه به نظرم به خاطر تغييرات نتوانست نتيجه لازم را بگيرد. در ابتدا با ميثاقيان خوب كار مي‌كرديم اما درخشان آمد و ايشان هم زحمت كشيد اما نتيجه لازم را نگرفتيم. با اين همه تغيير و تحول بيش از اندازه به نظرم كار براي خونه به خونه سخت شد. به هرحال با تغييراتي كه در صعود تيم‌ها به ليگ برتر به‌وجود آمده آقاي مرزبان هم كار سختي پيش رو دارد و اميدوارم كه يك تيم بالاخره از مازندران در ليگ برتر حضور پيدا كند. يكي از سختي‌هاي كار در خونه‌به‌خونه انتظارات بالاي هواداران است كه استرس زيادي را ايجاد مي‌كند.

گفتي از شرايط بازي در ليگ يك راضي نيستي؛ اين يعني قصد برگشتن به ليگ برتر را داري؟

صددرصد! من همان‌طور كه گفتم واقعا ليگ يك را دوست ندارم چون شرايط خوبي ندارد. كيفيت پايين بازي‌ها و زمين‌ مسابقات از كوچكترين اين موارد است.

با تيمي هم براي برگشتن به ليگ برتر مذاكره كرده‌اي؟‌

هنوز نه چون فصل نقل و انتقالات شروع نشده است اما قصدم برگشت به ليگ برتر است.

بعد از رفتن تو از صبا در نيم فصل دوم، به‌طور ضمني، خيلي‌ها در درون تيم كنار گذاشتن تو را با توجه به عملكرد ضعيف خريدها، اشتباه دانستند. در اين بين خيلي‌ها هم گفتند كه يكسري ذهنيت علي دايي را نسبت به تو خراب كردند...

نمي‌دانم شما و ديگر همكاران‌تان چقدر نسبت به اخلاق من آشنا هستيد اما هرچه هست مشكلات من از ذهنيتي است كه بابت قراردادم در بين اهالي فوتبال رخ داده است. واقعا چرا اين اتفاقات بد براي من مي‌افتد را خودم هم نمي‌دانم و دنبال جوابي براي آن‌ها هستم. نمي‌دانم چرا اينقدر پشت سر من حرف مي‌زنند. سر چايي خوردن به من گير دادند و مي‌گفتند چرا اينقدر چايي مي‌خورد. وقتي تمرين مي‌كنم و نرمال استراحت مي‌كردم چرا اين مساله آنقدر براي آنها مهم بود. واقعا نمي‌دانم اين افراد چرا اينطور چوب لاي چرخ بازيكنان مي‌گذارند.

در مورد تغيير ذهنيت علي دايي به خودت نگفتي؟

خودم هم دنبال جواب اين چرايي تغيير ذهنيت علي آقا هستم. من به خاطر علي آقا قيد سپاهان را زدم و به پرسپوليس آمدم. از ذوب‌آهن به خاطر علي آقا به صبا آمدم. مطمئن هستم علي دايي هيچ ذهنيت منفي‌اي نسبت به من نداشت و نفهميدم يكدفعه چه شد كه گفت سر تمرين نيا. من به خاطر احترامي كه براي ايشان قائل هستم بدون هيچ صحبتي گفتم چشم! حتي بهمن دهقان هم گفت اجازه بده من مشكل را حل مي‌كنم و تا همين الان كه با شما صحبت مي‌كنم منتظر تماس او هستم. من با هيچ‌كسي در تيم مشكلي نداشتم و اين را مي‌توانيد از ابوالفضل ابراهيمي، محمد قاضي و ديگر بازيكنان مطرح تيم بپرسيد.

نظرت درباره اينكه يكسري مي‌گفتند مشكلات تو با علي دايي بعد از بازي نفت كه تمرين نكردي شروع شد، چيست؟

بعد بازي با نفت تهران من يك مقدار از ناحيه پشت زانو احساس ناراحتي مي‌كردم. تمرين ريكاوري داشتيم كه در آن روز خيلي‌ها از جمله اميرحسين صادقي و هاشم بيگ‌زاده نيامدند و تمرين نكردند وعده‌اي هم سبك كار كردند. با نيامدن من انگشت اتهام به سمت من رفت در حالي كه علي آقا مي‌دانست من درد دارم. با اين حال وقتي شيطنت مي‌كنند هرچقدر هم كه ذهنيت علي آقا نسبت به من مثبت باشد دچار بدبيني مي‌شود. شك نكنيد آن‌هايي كه پشت سرم حرف زدند بايد مقابل خداوند پاسخگو باشند. من با علي آقا مشكلي نداشتم و ندارم. دليل اين مدعا هم اين است كه وقتي فسخ كردم خود علي آقا به من زنگ زد و گفت موفق باشي. نمي‌دانم چه كساني من را پيش علي آقا خراب كردند اما هيچ وقت آنها را نمي‌بخشم.

يعني الان بازهم اگر علي دايي از تو دعوت به كار كند قبول خواهي كرد؟

من علي دايي را دوست داشتم،‌ دارم و خواهم داشت. علي آقا كاملا من را مي‌شناسد و اگر از من بخواهند براي تيم‌شان در آينده بازي كنم بدون شك بازهم قبول خواهم كرد. نه من و نه علي‌آقا مشكلي با يكديگر نداشتيم و فقط يكسري كه نمي‌دانم نيت‌شان چه بوده من را جلوي ايشان خراب كردند و ذهنيت منفي نسبت به من در ايشان درست كردند.

نمي‌ترسي كه امسال هيچ تيمي تو را نخواهد و بدون تيم بماني؟‌

روزي را خداوند مي‌دهد اما مطمئنا اگر قسمت باشد بازي كنم اين اتفاق خواهد افتاد و نگراني از اين بابت ندارم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری