اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۸۹۴۸

پیغام یاغی پرسپولیسی برای برانکو

سرمربی تیم پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر با بازگشت هافبک سابق به جمع سرخپوشان مخالفت کرد.
۱۱:۳۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-در حالی که پیام صادقیان طی روزهای گذشته بارها و بارها خواهان به وجود آمدن شرایطی برای بازگشت به پرسپولیس شده است، حالا اخبار جدیدی در این باره رسیده است.

 

صادقیان که فصل گذشته را در دو تیم نفت تهران و صبای قم سپری کرد، خیلی زود متوجه شد چه جایگاهی در پرسپولیس داشت و آن را از دست داد.

 

او در نیم فصل لیگ برتر، وقتی از نفت جدا شد، با کریم باقری تماس گرفت و از او تقاضا کرد شرایط بازگشتش به پرسپولیس را فراهم کند. مربی سرخپوشان هم پس از این، با برانکو ایوانکوویچ صحبت کرد اما پاسخ پرفسور یک نه بزرگ به این موضوع بود.

 

باقری کمی بیشتر ماجرا را توضیح داد اما برانکو بر مواضع اصولی اش پای فشرد و تاکید داشت که بازگشت صادقیان نباید اتفاق بیفتد.

 

حالا و چند ماه بعدتر از این اتفاق، دوباره صادقیان پیامی برای برانکو فرستاده که دوست دارد دوباره پرسپولیسی شود.

 

اتفاقی که با تشکیل کمپین و طومار هم همراه شده و دوباره پای درخواست از آقا کریم هم وسط آمده، هر چند مربی پرسپولیس دیگر نمی خواهد به ماجرا ورود کند و در این شرایط تغییر نظر مرد کروات بسیار دور از ذهن به نظر می رسد.

 

شاید صادقیان امروز بیش از گذشته حسرت روزهایی را بخورد که از ذوب آهن اصفهان با سلام و صلوات راهی پرسپولیس شد و خیلی زود با چند سکانس حاشیه ساز، لقب یاغی سرخ ها را به خود گرفت.

 

 

* پیشنهاد از اروپا و تایلند

در روزهایی که هیچ تیم داخلی صادقیان را برای فصل بعد نمی خواهد و او بدون تیم است، پیشنهادهای جدیدی از اروپا و تایلند به دست او رسیده است.

 

روز گذشته خبر پیوستن افشین قطبی به بوریرام تایلند منتشر شد. حالا گفته می شود که صادقیان هم پیشنهادی جدی از این باشگاه دارد و احتمال اینکه او هم تایلندی شود کم نیست.

 

در صورتی که صادقیان فوتبال تایلند را برای ادامه دوران پرحاشیه فوتبالش مناسبت‌تر بداند، باید منتظر بازی او زیر نظر قطبی باشیم.

 

ضمن اینکه یک تیم اروپایی که گفته می شود در جام یوفا هم حضور خواهد داشت، به صادقیان پیشنهاد داده و پیام هم مشکل خاصی با شرط و شروط های مسئولان این باشگاه ندارد.

 

گویا مسئولان این باشگاه اعلام کرده اند که بخشی از مبلغ قرارداد او را در ازای حضورش در ترکیب این تیم به پیام پرداخت می کنند تا انگیزه وی را برای حضور در تمرینات این تیم اروپایی بیشتر کنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین