اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۶۹۸

علی ضیا از دیدن دربی محروم شد

علی ضیا مجری مطرح شبکه یک سیما قصد دارد به هنگام دربی بازی را تماشا نکرده و بخوابد.
۱۶:۱۸ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| وانانیوز-علی ضیاء مجری محبوب تلویزیون که در دربی قبلی انتشار ویدیویی از وی در محفلی موجب بروز دردسرهایی برای وی شد دقایقی پیش به سوالات ما پاسخ داد.

علی ضیاء در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دربی را کجا تماشا می کنی گفت: با توجه به اتفاقات قبلی از طرف خانواده منع شدم تا دربی را نبینم و هنگام پخش بازی در خواب باشم. این دستور خانواده است و من هم به دستوری که مادر بدهد نمی توانم عمل نکنم.

وی در ادامه با خنده گفت: این تصمیمی است که به من ابلاغ شده اما اینکه بتوانم خودم را به خواب بزنم و خوابم ببرد و یا اینکه هیجان دربی مانع از خوابیدنم شود بحثی دیگر  است.

علی ضیاء در پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: بدون تعارف پرسپولیس شرایط بهتری دارد و شانس بردش بیشتر و من امیدوارم پرسپولیس برنده دربی باشد و با گل های زیاد هم دربی را ببرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه دوست دارید کدام بازیکن گلزن پرسپولیس در دربی باشد اظهار داشت: مهدی طارمی بخت اول گلزنی پرسپولیس است و محسن بنگر هم خیلی دوست دارم گل بزند.

سوال آخری که از علی ضیاء پرسیدیم این بود، به عنوان یک هوادارا پرسپولیس وقتی می شنوید که سرخ ها می توانند 24 اردیبهشت با 24 بازی بدون باخت بیست و چهارمین قهرمانی تاریخ خود در ایران را جشن بگیرد چه حسی به شما منتقل می شود؟ پاسخ مدیر محبوب تلویزیون این بود: خدا رحمتش  کند او بازیکن بااخلاق و بدون حاشیه ای بود می بینید که استقلالی ها هم چگونه حرمتش را حفظ می کنند و چگونه به پرسپولیسی ها تسلی خاطر دادند. هادی نوروزی با رفتنش پرسپولیس را  متحول کرد و رفاقت ها را در فوتبال بیشتر کرد ما هم در برنامه سال تحویل آهنگ و کلیپی از هادی نوروزی پخش کردیم که هم کار خوبی بود و هم شعر بسیار خاصی داشت.

حرف پایانی علی ضیاء این بود: پرسپولیسی هستم. علاقه ام را کتمان نکردم و نمی کنم دوست دارم پرسپولیس برنده دربی باشد و به  استقلالی های عزیز هم احترام می گذارم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین