اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۴۳۶۶۸
اقدام غیرحرفه ایی شماره یک تیم ملی!   چرا بیرانوند لباس اسپانسر پرسپولیس را نمی‌پوشد؟
بهترین دروازه بان ایران بودن و در اختیار داشتن پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، باعث شده دروازه بان پرسپولیس خودش را بزرگ تر از این باشگاه قلمداد کرده و به قرارداد با اسپانسر باشگاه پایبند نباشد!
۲۲:۱۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
وانانیوز|

بهترین دروازه بان ایران بودن و در اختیار داشتن پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال ایران، باعث شده دروازه بان پرسپولیس خودش را بزرگ تر از این باشگاه قلمداد کرده و به قرارداد با اسپانسر باشگاه پایبند نباشد!
اتفاق حیرت انگیز از این قرار است که علیرضا بیرانوند از ابتدای فصل تاکنون در اقدامی خودسرانه تصمیم گرفته از لباس اسپانسر اصلی باشگاه در اقدامی عجیب و غریب استفاده نکند و البسه برندهای داخلی را در بازی های رسمی بر تن کند!
اگر تصاویر این دروازه بان در بازی های مختلف پرسپولیس در تهران و شهرستان ها را با دقت مرور کنید متوجه خواهید شد که او بر خلاف سایر بازیکنان حاضر نشده لباس های شرکت لینینگ را برتن کند! این در حالی است که طبق اصول حرفه ای و قانونی او ملزم به پوشیدن لباس های اسپانسر باشگاه است و نباید مارک لباس او با سایر بازیکنان تفاوت داشته باشد! منتهی بیرانوند حتی در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر به پوشیدن لباس اسپانسر اصلی نشده بود!
با پیگیری های مختلف متوجه شدیم گویا این دروازه بان که دوران اوج خود را سپری میکند درخواست انعقاد قرارداد جداگانه و دریافت پول برای پوشیدن لباس های لینینگ کرده و این خواسته او مورد موافقت شرکت قرار نگرفته است. به همین دلیل در چند نوبت نامه نگاری مراتب اعتراض به اقدام بیرانوند در ارتباط با استفاده از لباس برندهای دیگر از سوی شرکت لینینگ به باشگاه پرسپولیس اعلام شده و جرایم نقدی سنگینی هم در همین رابطه در نظر گرفته شده است!
نکته قابل تامل اینجاست که در فوتبال حرفه ای جهان حتی بازیکنان بزرگ هم اجازه ندارند به خاطر در نظر گرفتن منافع و قراردادهای شخصی به قرارداد باشگاه های خود با اسپانسر البسه پشت کنند اما در باشگاه پرسپولیس گویا سیستم دیگری برقرار است و بازیکن سالاری به حدی رسیده که دروازه بان اصلی تصمیم میگیرد با مارک لباسی متفاوت از سایر بازیکنان در زمین حاضر شود!
این موضوع اما وقتی جالب تر میشود که بدانید در باشگاه رقیب مهدی رحمتی سالهاست با شرکت پوما قرارداد اسپانسرینگ دارد اما به قرارداد استقلال با شرکت لینینگ در مسابقات رسمی پایبند است.
این امیدواری وجود دارد مدیران باشگاه پرسپولیس ضمن جلوگیری از دلایل این اتفاقات درباره دلایل بی توجهی نسبت به این تصمیم بیرانوند شفاف سازی لازم را برای هواداران انجام دهند!

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین