اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۲۲۹۳۲
از آخرین قهرمانی پرسپولیس در لیگ هفتم، هشت سال گذشته است اما شاگردان برانکو امسال فرصت خوبی برای دستیابی به عنوان قهرمانی دارند.
۱۲:۳۲ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۵
وانانیوز| پرسپولیس بعد از پایان کابوس بار لیگ چهاردهم امیدوار  بود که بتواند لیگ پانزدهم را با موفقیت پشت سر بگذارد. تماشاگران پرسپولیس که مدت ها به ناکامی عادت کرده بودند، امید زیادی داشتند که این فصل و با جذب برانکو بتوانند ناکامی های سال های گذشته را جبران کنند.

مدیران پرسپولیس هم فصل گذشته تصمیمی بسیار درست گرفتند و در هفته های پایانی فصل برانکو ایوانکویچ را جانشین حمید درخشان کردند تا او بتواند چندهفته ای از فوتبال ایران شناخت پیدا کند و تیمی قدرتمند برای لیگ پانزدهم آماده کند. هرچند پرسپولیس در پایان هفته بیست و سوم لیگ برتر در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفته است اما با توجه به بازی های باقی مانده تا پایان فصل خیلی ها این تیم را شانس اول قهرمانی می دانند.

تمام آمارهای رویایی پرسپولیس

پرسپولیس تا بدین جای کار با با 33 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد، با 17 بازی بدون شکست در لیگ برتر بهترین رکورد را دارد و یکی از معدود تیم های تمام دنیا است که موفق شده در تمام بازی های این فصل خود گل بزند. تمام این آمارها نشان می دهد که پرسپولیس می تواند در 7 هفته باقی مانده اختلاف 4 امتیازی با استقلال را کم کند و به صدرجدول تکیه بزند.

شروع نا امید کننده، پایان خوش

پرسپولیس شروع لیگ پانزدهم را با نتایجی بسیار ضعیف آغاز کرد. این تیم در 6 هفته ابتدایی با 4 شکست، یک تساوی و تنها یک پیروزی در رتبه های پایانی جدول رده بندی قرار گرفت اما شروع نتایج خوب این تیم از هفته هفتم شروع شد، جایی که پرسپولیس توانست تراکتورسازی را در تبریز شکست بدهد و کم کم خود را به بالای جدول رده بندی برساند. پرسپولیس در این هفته ها به جز موفقیت در کسب نتیجه آنقدر زیبا بازی می کند که هواداران این تیم را برای حضور در استادیوم مجاب کند.

بازی‌های باقی مانده

نگاهی به بازی های باقی مانده تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی نشان می دهد که پرسپولیس ساده ترین مسیر را برای فتح لیگ پانزدهم دارد. این تیم در بازی های باقی مانده باید با تیم های استقلال، سیاه جامگان، گسترش فولاد، ملوان، راه آهن، نفت تهران و استقلال اهواز بازی کند که این موضوع شانس پرسپولیس را بیشتر از سایر تیم ها می کند. اگر این تیم می خواهد به مقام قهرمانی برسد باید در بازی مسقیم برابر استقلال که 3 هفته دیگر برگزارمی شود پیروز شود که این موضوع جدال دو رقیب سنتی را به اوج هیجان خود خواهد رساند.
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری