اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۹۸۲۸۲

سیمئونه: در کنار سوپرجام شاهد بهترین بازی اتلتیکو در این فصل بودیم

سیمئونه: در کنار سوپرجام شاهد بهترین بازی اتلتیکو در این فصل بودیم
سرمربی اتلتیکو مادرید معتقد است دیدار برابر ختافه در کنار سوپرجام اروپا بهترین نمایش این فصل تیمش بود.
۱۸:۴۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷
وانانیوز|

 ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته‌ پنجم لالیگا با دو گل ختافه را شکست داد و نخستین پیروزی خارج از خانه این فصل خود را به دست آورد. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: بهترین اتلتیکوی فصل را شاهد بودیم. البته در دیدار برابر رئال مادرید در سوپرجام اروپا نیز نمایش خیلی خوبی داشتیم. توانستیم دقایق زیادی کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. شروع خوبی داشتیم. می‌دانستیم باید از چه طریقی به حریف ضربه وارد کنیم و توانستیم از این طریق به گل برسیم. تیم حریف بازیکنان خوبی در کناره‌ها داشت و بدون این که موقعیت گل ایجاد کند، خطرناک ظاهر شد.

ختافه در نیمه دوم یکی از بازیکنانش را به علت دریافت کارت قرمز از دست داد. سرمربی  اتلتیکو مادرید اظهار کرد: پیش از این اتفاق ما ۲ بر صفر از حریف پیش افتاده بودیم. تیم ما انسجام خود را نشان داده بود و توانست در دقایق پایانی از این اتفاق بهره ببرد. ما می‌توانستیم یک گل دیگر نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی آرژانتینی در مورد بازی دیگو کاستا و آنتوان گریزمان گفت‌: این دو بازیکن برای ما از اهمیت زیادی برخوردار هستند. می‌دانستم که باید در کنار هم بازی کنند چون در نیمه نخست تحت فشار قرار داشتند. سعی کردم به تقویت میانه میدان بپردازم و به همین خاطر توماس را به زمین فرستادم. نمی‌خواستم گریزمان یا کاستا را از بازی بیرون ببرم.

سیمئونه در مورد جوان بودن تیم اظهار کرد: تیم ما نسبت به گذشته تفاوت زیادی نداشت. در بازی دیشب دیگو گودین در ترکیب حضور نداشت و ترجیح دادم از لوکاس هرناندس استفاده کنم چون سرعت بیشتری داشت. او توانست به عنوان مدافع  میانی بازی خوبی را به نمایش بگذارد.

گل دوم اتلتیکو با چند پاس متوالی به ثمر رسید. سرمربی قرمز و سفیدپوشان گفت‌: چنین گل‌هایی را دوست دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین