اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۷۲

خوردبین: استقلال از داوری نفع می‌برد!

محمود خوردبین معتقد است بازی بیرون زمینی وجود ندارد اما داوران به دلایلی از ابتدای فصل با پرسپولیس لج کرده‌اند در حالی که رقیب سنتی آنها استقلال تهران شرایط متفاوتی دارد و به همین خاطر صدرنشین شده است.
۱۲:۰۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-خودتان مصاحبه ما با سرپرست باتجربه پرسپولیس را بخوانید و قضاوت کنید؛

مصاحبه جهانبازي در مورد برانكو را خوانديد؟
نه، چه گفته؟

داور بازي جنجالي ذوب‌آهن و پرسپوليس گفته بهتر است برانكو به حال تيم خودش گريه كند كه نمي‌توانند تك به تك را گل كنند، نه داوري من!
اين هم از آن حرف‌هاست. تيم ما با كدام روحيه بايد گل مي‌زد؟ دقيقه ۲۳ داور تيم ما را ۱۰ نفره كرد و روحيه‌اي براي بچه‌ها باقي نگذاشت. اين‌طور حرف زدن در مورد برانكو كه مربي بسيار باشخصيتي است اصلاً درست نيست.

البته برانكو هم پيش‌تر عليه جهانبازي مصاحبه كرده بود.
خودتان را يك لحظه (تأكيد مي‌كند) فقط يك لحظه جاي برانكو بگذاريد ببينيد چه حس و حالي به شما دست مي‌دهد. بازي حذفي كه مي‌تواند تكليف يك تيم را مشخص كند در جريان است و پرسپوليس هم سوار بازي است. ناگهان داور يكم مسابقه مي‌آيد و در دقيقه ۲۳ تيم شما را ۱۰ نفره مي‌كند. بايد ۱۰۰ دقيقه هم ۱۰ نفره بازي كنيد كه انصافاً هم بچه‌هاي ما تا پاي جان جنگيدند.

جهانبازي گفته كمك‌داور مسابقه گفته ايمان صادقي را اخراج كند؟
بله، من هم ديدم كمك‌داور اشتباه كرد. به علي ميرزابيگي كمك‌داور مسابقه هم گفتم كه سري تكان داد و اعلام كرد درست ديده است! البته فرقي نمي‌كند. آن لحظه بايد داور مسابقه تصميم درستي مي‌گرفت. متأسفانه جهانبازي عجله كرد و از آن دور دويد و كارت قرمز را به ايمان صادقي نشان داد. تازه بعد از دادن كارت قرمز از كمك‌داورش استعلام گرفت كه كار جالبي نبود.

حتماً مي‌دانيد داوران بازي با ذوب‌آهن از باشگاه پرسپوليس و هواداران آن عذرخواهي كردند؟
به چه دردمان مي‌خورد؟ جمعه عذرخواهي كردند و شنبه عليه برانكو حرف زدند. اين عذرخواهي‌ها دردي از ما دوا نمي‌كند. اگر مسئولان فدراسيون و مسببان حذف تلخ پرسپوليس راست مي‌گويند، بازي با ذوب‌آهن اصفهان را تكرار كنند!

ولي قانون فيفا چنين اجازه‌اي نمي‌دهد.
وقتي داور خودش اعتراف به اشتباه كرده و سرنوشت يك بازي عوض شده بايد هم اين ديدار تكرار شود. حداقل اگر راست مي‌گويند به جاي عذرخواهي اين كار را كنند.

اين كار كه امكان‌پذير نيست اما به فرض محال در صورت تكرار بازي ذوب‌آهن اصفهان و پرسپوليس تهران، نتيجه چه خواهد شد؟
مطمئن باشيد در همان اصفهان، ذوب‌آهن را شكست مي‌دهيم. شما به بازي‌هاي پرسپوليس در اين فصل توجه كنيد متوجه خواهيد شد ما چقدر از داوري ضرر كرديم.

آيا اين پرسپوليس مي‌تواند بالاخره جام بگيرد؟
با اين شرايط و اشتباهات داوري كار بسيار سخت شده است. صدرنشين حال حاضر ليگ برتر كدام تيم است؟

معلوم است استقلال تهران!
تفاوت ما با صدرنشين را همه در دربي ديدند. استقلال هيچ حرفي براي گفتن مقابل ما نداشت ولي چون اشتباهات داوري شامل حال اين تيم نشده صدرنشين است. حتي به نظرم يك جاهايي استقلالي‌ها از داوري نفع هم برده‌اند. مثل آن بازي با استقلال اهواز كه روي گلر حريف خطا كردند و گل زدند! من نمي‌گويم اين اشتباهات داوري عمدي است. حتي خوشبين هم هستم و مي‌گويم استقلال و يكي دو تيم ديگر از اشتباهات سهوي داور سود برده‌اند و معتقدم هيچ پشت پرده‌اي هم وجود ندارد بلكه همه چيز به لجبازي با پرسپوليس برمي‌گردد.

چرا لجبازي؟!
از همان ابتداي فصل اشتباهات داوري عليه پرسپوليس شروع شد و ما هم مصاحبه كرديم كه همين باعث لجبازي داوران شد. متأسفانه پرسپوليس هرچه مي‌خورد از لجبازي داوران است و بس!

 

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین