اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۶۵۰
کسی که می‌گوید برای فرگوسن متأسف است، حس کسی که خود او را انتخاب کرده تصور کند

گاسپار: اسدی نمی‌تواند بین بازیکنان بین‌المللی و مهره‌های فوتبالدستی تفاوت قائل شود

مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که دبیرکل فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بین بازیکنان بین‌المللی و مهره‌های فوتبالدستی تفاوت قائل شود.
۱۷:۱۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-دن گاسپار در خصوص اتفاقاتی که در چند روز اخیر رخ داد و همچنین بحث بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی که حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت، اظهار داشت: درباره اتفاقات تأسف برانگیز چند روز اخیر باید بگویم که متأسفانه شخصی از نام مهدی رحمتی برای اهداف شخصی‌اش استفاده کرد. من به عنوان مربی تیم ملی می‌دانم که در این تیم هیچ کس به اندازه سرمربی تیم ملی از رحمتی در آن زمان دفاع نکرد، حتی در زمانی که سعی کردند این دروازه‌بان را مقابل سرمربی تیم ملی قرار دهند.

وی افزود: درباره داستان به وجود آمده هم باید بگویم که این موضوع به خاطر اهداف شخصی بود و با ایجاد شرایط غیرحرفه‌ای و غیرقابل باور قصد دخالت در مسائل فنی را داشت و هدفش تنها ایجاد شک و شبهه و سوء نظر بین مربی، باشگاه و تیم ملی و در نتیجه ایجاد شکاف عمیق بین تیم‌های مردمی استقلال و پرسپولیس بود. اینگونه دخالت‌های غیرضروری باید کاملاً ممنوع باشد.

مربی دروزاه‌بان‌های تیم ملی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی همیشه برای دستاوردهای بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی، علی کریمی، فرهاد مجیدی، مجتبی جباری و محرم نویدکیا احترام قائل بوده و به هیچ کس اجازه نداده که به نام و دستاوردهای این بازیکنان خدشه وارد کنند. در نتیجه از بعد شخصی هم اجازه نخواهیم داد که این کارمند فدراسیون (علیرضا اسدی) به رابطه حرفه‌ای موجود ورود کند؛ فردی که حتی نمی‌تواند بین بازیکنان بین‌المللی و مهره‌های فوتبال دستی تفاوت قائل شود.

گاسپار با اشاره به مصاحبه امروز دبیرکل فدراسیون فوتبال و این جمله که برای فرگوسن متأسف است که شاگردی چون کی‌روش دارد، گفت: اگر ایشان برای رابطه کاری خوب فرگسن و کی‌روش تأسف قائل است، حس آن فردی که ایشان را انتخاب کرده در حال حاضر تصور کنید؛ مطمئناً احساس تأسف برانگیزی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین