اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۴۲۶
هر نتیجه‌ای در این فصل بگیریم، در نهایت برنده‌ایم
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فصل آینده اگر شرایط بهتری وجود داشته باشد، می توانیم جزء سه تیم اول لیگ باشیم و سهمیه آسیایی بگیریم.
۱۶:۰۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

زمان حسینی در گفت‌وگویی، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و بعد از پیروزی در دربی گرگان بچه‌ها با روحیه بالایی برای مسابقه با پتروشیمی در پلی آف تمرین می‌کنند. تیم ما منظم بازی می‌کند، اگر اشتباهات داوری اجازه می‌داد در دو، سه مسابقه هم پیروز می‌شدیم.

وی ادامه داد: در دیدار با دانشگاه آزاد، مهرام و نفت شانس برد با ما بود، اما اشتباهات داوری اجازه نداد. همه ما به عنوان مربی و بازیکن اشتباه می‌کنیم، اما وقتی اشتباهات داوری در چند مسابقه به ضررمان است، مشخص می‌شود قضاوت‌ها جهت دار است. داوران همان اشتباهاتی که برای ما در دیدار با مهرام انجام دادند، در دیدار مهرام و پتروشیمی هم کردند و همه اشتباهات به سود مهرام بود. با این شرایط نباید شک کنیم؟

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد دیدار با پتروشیمی در پلی‌آف گفت: ما آماده این بازی هستیم و بازی با تیم‌های بزرگ سطح بسکتبال جوانان ما را بالا می‌برد. در مجموع هم هر نتیجه‌ای رقم بخورد، برنده ما هستیم، چون جوانان ما پیشرفت خواهند کرد. افتخار می‌کنم که بدون خارجی و با تعداد زیادی بازیکن بومی کار می‌کنیم و همه نفرات هم در مسابقه تایم بازی پیدا می‌کنند.

حسینی تاکید کرد: تیم ما در حال حاضر به ثبات خوبی رسیده و مطمئن باشید 7 بازیکن بومی داریم و اگر همکاری‌های لازم صورت بگیرد و سه ملی پوش  و دو خارجی هم جذب کنیم فصل آینده می‌توانیم جزء سه تیم اول لیگ باشیم و حتی سهمیه آسیایی هم بگیریم. 

به گزارش فارس، مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود و شهرداری گرگان در دو دیدار اول میهمان پتروشیمی خواهد بود.

همچنین شهرداری تبریز با یس آل گرگان بازی می‌کند، نفت آبادان به مصاف نیروی زمینی می‌رود و تیم‌های تهرانی مهرام و دانشگاه آزاد هم مقابل هم به میدان می‌روند.

پلی‌آف لیگ برتر به صورت سه برد از 5 مسابقه ممکن برگزار خواهد شد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین