اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۰۴۸
داور در اولین خطا به من کارت زرد نشان داد

چشمی: بازی با سپاهان حساس‌تر از دربی است

هافبک استقلال گفت: در کل بازی فقط یک خطا کردم و به خاطر آن هم اخطار گرفتم.
۱۹:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-روزبه چشمی درباره توقف تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی در سطح خوبی برگزار شد و حریفمان تیم دونده‌ای بود. با این حال ما به اندازه کافی برای بردن فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم قدر آنها را بدانیم و الآن هم مجبوریم حسرت بخوریم.

وی افزود: نباید به این تساوی عادت کنیم و در هر بازی موقعیت‌های گل خود را از دست بدهیم. انشاءالله از هفته آینده شرایط بهتر خواهد شد و امتیازات از دست رفته را جبران می‌کنیم.

بازیکن استقلال درباره کارت زردی که از داور مسابقه گرفت تا از بازی مقابل سپاهان محروم شود، عنوان کرد: من در کل بازی فقط یک خطا کردم که بخاطرش اخطار گرفتم. چه دلیلی دارد داور در دقیقه 16 در اولین خطای من آن هم در وسط زمین کارت زرد دهد؟ فکر می‌کنم داور در آن صحنه عجله کرد. با این حال به تصمیم یدالله جهانبازی احترام می‌گذارم اما متأسفانه نمی‌توانم در بازی آینده تیم با سپاهان که بسیار سخت است به دلیل سه اخطاره شدن به میدان بروم.

چشمی در واکنش به این سوال که آیا خوشحال نیست بازی با سپاهان محروم می‌شود و می‌تواند در دربی به میدان رود، گفت: این طرز فکر شما است. من خیلی دوست داشتم مقابل سپاهان بازی کنم و به نظرم این بازی ما حساس‌تر از دربی است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین