اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۸۵۱۳

مربی ماهشهر: می‌توانستیم ۴ گل به ملوان بزنیم!

مربی ماهشهر: می‌توانستیم ۴ گل به ملوان بزنیم!
مربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر گفت: می‌توانستیم به ملوان سه یا چهار گل بزنیم.
۲۱:۱۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

حسین محمدیان مربی تیم شهرداری ماهشهر بعد از باخت ۲ بر یک مقابل ملوان گفت: با شرایطی که دو تیم داشتند برای برد به میدان آمدند. در شروع بازی هم گلزنی کردیم. با احترامی که برای ملوان و دست‌نشان قائل هستم باید بگویم می‌توانستیم ۳-۴ گل به ملوان بزنیم اما هجمه‌ای که از سوی تماشاگران به داور ایجاد شد باعث شد داور تحت تأثیر قرار گیرد و نتوانست بازی را به خوبی کنترل کند.

وی افزود: از داوران تقاضا می‌کنم که تلاش بیشتری بکنند تا تیم‌ها متضرر نشوند. باخت به گردن داور نبود اما در این شکست تأثیر داشت. فشار تماشاگران و کادر فنی ملوان باعث شد اینگونه قضاوت کند. من برای اولین‌بار است به انزلی آمده‌ام اما انتظار میزبانی بهتری داشتم آنها میزبان خوبی برای ما نبودند. ملوان تیم خوشنامی است اما بهتر است تماشاگران حریف و داور را تحت فشار قرار ندهند. 

مربی تیم فوتبال ماهشهر در مورد موقعیت‌های گلزنی تیمش گفت: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که گل نشد. بازیکنان تیم ما با هواداران درگیر نشدند. نتیجه بازی مساوی بود. اما هجمه هواداران به داور بازی را تحت تأثیر قرار داد. 

محمدیان افزود: دو سه بار در ماهشهر بازنده شدیم اتفاقی هم نیفتاد. در بازی با نساجی چه اتفاقی رخ داد؟! در بازی با نساجی ۷ دقیقه وقت اضافه گرفته شد و ما در آن دقایق گل خوردیم و باختیم اما کادر فنی مشکلی ایجاد نکرد.

وی در مورد درگیری تدارکاتی تیم‌شان با هواداران اظهار داشت:‌ هیچ‌کس در خوزستان غریب نیست و غریب نخواهد بود خوزستان مهمان‌پذیر هستند شما به شهر ما بیایید و امتحان کنید. 

 در ادامه مربی ماهشهر با خبرنگاران به جروبحث پرداخت و گفت: داور حساس‌ترین خطاها را به سود ما نگرفت. آرزو می‌کنم ملوان همان ملوان سابق باشد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین