اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۷۸۸
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز، گفت: روند رو به رشد گسترش‌فولاد ادامه خواهد داشت.
۲۱:۰۴ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ستار همدانی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌ جامگان در هفته هفتم لیگ برتر، گفت: خدا را شکر توانستیم برنده شویم روند رو به رشد ما ادامه دارد.

وی افزود: بابت غیبت لوکا بوناچیچ عذرخواهی می‌کنم ، ما روند خوبمان را شروع کردیم و امروز مقابل تیم سرسخت سیاه جامگان به پیروزی رسیدیم. بازی بسیار سختی مقابل این تیم برگزار کردیم، وقتی گل زدیم تلاش کردیم گل نخوریم و این مسئله طبیعی بود چرا که کسب پیروزی برایمان ارزش زیادی داشت، وقت کشی نکردیم و در ادامه لیگ بهتر خواهیم شد.

همدانی در پاسخ به این سوال که آیا با این پیروزی به طور کامل از بحران خارج شده‌اند، عنوان کرد: خیر. با این پیروزی به طور کامل از بحران خارج نشده‌ایم و اصلاً بحرانی نبوده است. در نشست قبل از بازی هم گفته شد، وقتی مدیریت، کادر فنی، و اکثر بازیکنان یک تیم تغییر کرده‌اند مدتی زمان می‌برد تا شرایط تیم خوب شود و بازیکنان با یکدیگر به هماهنگی برسند. در این شرایط جدول جایگاه تیم‌ها با یک پیروزی زیاد جابجا می‌شود.

وی در مورد اخراج عضو کادر پزشکی گسترش فولاد تصریح کرد: در صحنه‌ای کادر پزشکی زودتر از موعد وارد زمین شد و از داور اجازه نگرفته بود به همین خاطر بعد از خروج از زمین اخراج شد.

وی در مورد درگیری که در پایان نیمه اول به وجود آمد عنوان کرد: در آن صحنه من از اتفاقی که رخ داد دور بودم و نمی‌دانم دقیقاً چه شده است. اگر اتفاقی افتاده از عباس دهقانی عذرخواهی می‌کنم، او از دوستان خوب من است، من ۶ ماه در مشهد بودم و روزهای خوبی داشتم.

انتهای پیام/ر
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری