اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۴۲
لژیونر جوان کشورمان که در لیگ سوئد شاغل است، سرمربی تیم ملی ایران را اسطوره خواند و گفت از کودکی به فکر بازی برای ایران بوده است.
۲۰:۳۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سامان قدوس این روزها به خاطر عملکرد خوبش در اوسترسوند سوئد مورد توجه رسانه‌ها است. بازیکن ۲۴ ساله‌ای که بسیار خوب در لیگ حرفه‌ای این کشور شمال اروپا کار کرد که حتی مورد توجه و دعوت کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران قرارگرفت.

قدوس به همین خاطر در گفت‌وگویی با آفتون بلات اظهارداشت: هرچند در مالمو بزرگ شده‌ام اما از همان دوران کودکی به ایران و تیم ملی کشور فکر می‌کردم. تیمی که در آن تیم بزرگانی همچون علی دایی و علی کریمی که مارادونا آسیا بود، توپ می‌زدند و اسطوره بودند.

وی در بخشی از این گفت‌وگو عنوان کرد وقتی بحث حضورش در تیم ملی مطرح شد، بین حضور در تیم ملی سوئد و تیم کشورمان دچار تردید بود.


قدوس عنوان کرد:با خانواده و دوستانم حرف زدم. برخی می‌گفتند برای سوئد بازی کنم. برخی هم امیدوار به حضور در تیم ملی ایران بودم. تلاش کردم از همه توصیه‌ها استفاده کنم. چون قبلا درایران نبودم، دلهره داشتم.اما واقعیت این است که کشورم را دوست دارم.ما در خانه همه رسوم کشورمان را انجام میدهیم و حتی غذای ما کاملا ایرانی است. به هرحال تصمیم گرفتم برای تیم ملی ایران بازی کنم و نهایت تلاشم این است تمام توانم را بگذارم.


وی همچنین عنوان کرد: اواخر تابستان کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی ایران به من زنگ زد.او با تیم ملی ایران عملکردی بسیار عالی داشت.همه هم او را دوست دارند.او مثل یک اسطوره است و با تیمی که از نظر دفاعی بسیار با نظم بود به جام جهانی روسیه صعود کرد.کی‌روش با من مثل یک مربی برخورد کرد و حرف زد که از قبل می‌شناسد. ما با انگلیسی باهم حرف زدیم و او توضیح داد که از چه برداشتی نسبت به من دارد.همچنین چه برنامه‌های برای من دارد.البته برنامه‌اش در مورد من شبیه به آنچه مربی‌ام در اوسترسوند می‌خواهد، بود. پس دیگر نمی‌شد پاسخ منفی دهم.

قدوس همچنین در این مصاحبه از اشکان دژاگه، دوست ، هم تیمی و رقیب خود در تیم ملی ایران به نیکی یاد کرد.

لژیونر ایرانی اظهارداشت: هرچند برای هم رقیب هستیم اما دژاگه برخورد واقعا خوبی با من داشت.با هم صحبت کردیم و دغدغه حضورم را داشت.من هم با وجودی که زبان فارسی‌ام قوی نبود، سعی داشتم با او همکلام شوم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری