اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۵۳۱
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: زنوزی حرفه‌ای فکر می‌کند و می‌داند که تیم نیاز به زمان دارد و به نظر من به خاطر تفکر حرفه‌ای او است که از کادر فنی حمایت می‌کند.
۱۹:۵۰ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| ستار همدانی که به جای لوکا بوناچیچ در نشست خبری حاضر شده بود،در ابتدای صحبت‌های خود گفت:بازی فردا بازی است که مهم است.سیاه جامگان تیمی است که می‌خواهد مالکیت توپ را از آن خود کند و هافبک‌های خوبی دارد. فردا بازی است که بازی هافبک‌ها است و هر تیمی وسط زمین مالکیت توپ داشته باشد و ارتباط هافبک و مهاجمان را قطع کند برنده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش محروم یا مصدومی دارد، گفت: خوشبختانه اینگونه نیست و ما در فکر این هستیم به شرایط تیم سر و سامان ببخشیم ما امسال در دو بخش بدنسازی کردیم و بعد از اردویی که پشت سر گذاشتیم رفته رفته خودمان را پیدا خواهیم کرد و فکر می‌کنم از ۳-۴ بازی دیگر خودمان را پیدا کنیم.

همدانی با اشاره به سیاست‌گذاری باشگاه گسترش فولاد، گفت: خوشبختانه در گسترش فولاد فردی را داریم که یک تیم حرفه‌ای در اختیار اوست و شخص آقای زنوزی حامی فوتبال آذربایجان است. حتماً می‌دانید که در تیم ما تغییرات زیادی اجرا شده و تا تیم شرایطش را پیدا کند زمان می‌برد. شما می‌بینید در تیم‌های دیگر تغییرات آنچنانی شکل نگرفته مثل نفت آبادان و استقلال ولی آنها ادعا می‌کنند که زمان می‌خواهند. من فکر می‌کنم زنوزی حرفه‌ای فکر می‌کند و مدیریت و مالک هم حمایت لازم را از تیم دارند که به مسیر اصلی برسیم.

مربی گسترش فولاد در پایان درخصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: اجازه بدهید به این موضوع ورود نکنم چون ما در یک باشگاه دیگر مسئولیت داریم و بهتر است با آرامش و سکوت به استقلال کمک کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری