اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۵۴۰۰
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گاز تهران گفت: اگر بازیکنی در تیم فعال باشد حتی بخواهد رایگان بازی کند جذب نمی‌کنم.
۰۴:۵۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| فرانک طیاری در گفت‌وگویی، درباره قرعه‌کشی سوپرلیگ بسکتبال بانوان گفت: من در مراسم قرعه‌کشی شرکت نداشتم. به من خبر نداده بودند، شاید هم زنگ زدند و من جواب ندادم! در طول این چند سال برای نخستین بار است که در مراسم قرعه‌کشی شرکت نکرده‌ام. البته هنوز حریفان ما مشخص نیستند چون قرار است به دلیل کم بدون تعداد تیم‌ها در سوپرلیگ A چند تیم از لیگ B اضافه کنند به همین دلیل ممکن است تغییراتی صورت بگیرد.

وی درباره اینکه آیا بازیکنی امسال به تیم شما اضافه خواهد شد یا خیر، اظهار داشت: چند بازیکن رفته‌اند و چند بازیکن نیز روی بودن یا نبودن در تیم فکر می‌کنند. هنوز بازیکنی جذب نکرده‌ایم و باید ببینیم شرایط چطور می‌شود. بعضی از تیم‌ها اسپانسر ندارند و باید وضعیت آنها را ببینیم. نمی‌خواهم بعدها بگویند باعث بهم ریختگی یک تیم شده‌ام. بازیکنانی را مد نظر دارم اما اگر تیمی فعال باشد از آن بازیکن حتی اگر بخواهد بدون پول هم بازی کند استفاده نمی‌کنم.

طیاری در ادامه این مصاحبه درباره جذب بازیکن خارجی، خاطرنشان کرد: بازیکن خارجی نمی‌گیریم. حدود 50 درصد از بازیکنان ما از صنعت نفت هستند و تمرینات خود را در آکادمی این صنعت پیگیری کرده‌اند. شرکت نفت هم از ما مقام نمی‌خواهد.

سرمربی گاز تهران درباره تمرینات تیمش برای حضور در لیگ، عنوان کرد: ما تمرینات بدنسازی را داشته‌ایم و 2 روز در هفته هم تمرین می‌کردیم اما با شروع لیگ تمرینات بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: بسکتبال بسکتبال
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری