اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰
شماره 13 پرسپولیس توانسته با عملکرد خود به یکی از بازیکنان محبوب پرسپولیس تبدیل شود و اکنون در سالروز تولدش از آرزوهایش برای قهرمانی در آسیا صحبت می‌کند.
۱۲:۳۳ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  آچار فرانسه بهترین لقبی است که می‌توان به مدافع جنوبی سرخ‌ها که اکنون با بازوبند کاپیتانی به مرد شکست ناپذیر این تیم تبدیل شده است، داد. حسین ماهینی که در بازگشت مجدد به جمع سرخ‌ها توانسته رویاهای بزرگی را تعبیر کند، اکنون قهرمانی آسیا را در ذهن می‌پروراند. بازیکنی که حضور در تمامی خطوط دفاع را در این فصل و فصل گذشته تجربه کرده و حتی به عنوان هافبک دفاعی نیز به میدان رفت تا یکی از در خدمت‌ترین مهره‌های پرسپولیس لقب گیرد. او در آستانه دیدار برابر پیکان و در شرایطی که شب گذشته و همزمان با تولدش توسط هم‌تیمی‌ها و خانواده‌اش با سورپرایز بزرگی همراه شد در گفتگویی از آرزوهایش با این تیم گفت.

ماهینی در پاسخ به اینکه آرزوی بزرگش در روز تولدش چه بود گفت: مسلما بزرگترین آرزوی هر فردی سلامتی خود و خانواده‌اش و دوستانش است. من نیز بزرگترین آرزوی شخصی‌ام سلامتی همسر و فرزندم و خانواده‌ و دوستانم است و آرزوی ورزشی‌ام هم ادامه موفقیت‌های پرسپولیس و در نهایت قهرمانی در آسیا است. آرزویی که با تمام وجود برای آن تلاش خواهیم کرد و اکنون این نه تنها آرزوی من که آرزوی بیش از 40 میلیون هوادار است.

کاپیتان سرخ‌ها در خصوص اینکه در سالروز تولد 31 سالگی‌اش چه کادویی او را سورپرایز کرده پاسخ داد: همه دوستانم لطف داشتند و روز شلوغی را با تبریکات آنها پشت سر گذاشتم. جا دارد از تک تک آنها تشکر کنم و بهترین سورپرایز هم از سوی همسرم اتفاق افتاد که جشن جالب توجهی برایم گرفت و یک گردبند هم هدیه داد.

ماهینی در ادامه در خصوص دیدار مقابل پیکان و ابراز نگرانی برانکو بابت غرور ناشی از صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا گفت: نگرانی را درک می‌کنیم اما مهمترین اتفاق این است که همه با به باور پیروزی و موفقیت رسیده‌ایم. درست است که پیروزی بزرگی مقابل الاهلی عربستان کسب کردیم اما هیچکس مغرور نخواهد شد. ما در این فصل آرزوهای بزرگی در سر داریم و امسال باید سال قهرمانی‌ها و تاریخی برای تیم باشد. باید موفقیت‌ها را ادامه دهیم و به تمام بازی‌ها به یک چشم نگاه خواهیم کرد و هیچ تیمی برای ما متفاوت نیست و سه امتیاز ارزشمند آنها را نشانه می‌گیریم.

کاپیتان دوم پرسپولیس در خصوص رابطه صمیمانه این روزهای گادیون منشا و دیگر بازیکنان و خصوصا مهدی طارمی گفت: من همان زمان هم در این باره حرف زدم. این صحبت‌های دشمنان پرسپولیس بود که به دنبال ایجاد حاشیه در تیم بودند و خوشبختانه هم هواداران و بازیکنان تیم هوشیار بودند و درگیر این مساله نشدند. آنقدر فضای خوب بین تمام بازیکنان تیم وجود دارد که نه بین مهدی طارمی و منشا و هیچ بازیکن دیگر مشکلی نیست و یک تیم واقعی برای هواداران شکل داده شده است. تیمی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ و رویاهایی که با کنار هم بودن یک مجموعه ( کادرفنی، بازیکنان، مدیریت و هواداران) شکل می‌گیرد.

ماهینی در خصوص غیبت دو بازیکن تاثیرگزار خط دفاعی در دیدار برابر الهلال عربستان گفت: محمد انصاری و سیدجلال از بازیکنان تاثیرگزار تیم هستند که بدون حضور آنها مسلما کار ما سخت می‌شود. البته امیدواریم سیدجلال شرایط بازی را به دست بیاورد و همه ما باید تلاش کنیم تا بهترین عملکرد را برای تاریخسازی برابر الهلال به نمایش بگذاریم و مطمئن باشید از جان مایه خواهیم گذاشت.

مدافع سرخپوشان در خصوص اخراج کمال کامیابی نیا و اینکه در بین دو نیمه چه صحبتی با او داشته گفت: کمال اینقدر عصبانی و ناراحت بود که حد نداشت. در بین دو نیمه او را ندیدم و در رختکن نبود و اصلا نمی‌دانم کجا بود. اما در پایان بازی با او صحبت کردم و شرایطش بهتر شد. خیلی ناراحت بود و بیشتر از همه برای او خوشحالیم که توانستیم این مشکل را با یکدیگر حل کنیم و اتفاق خاصی رخ ندهد و تیم به مرحله بعدی راه یافت.

ماهینی که با تغییر پست‌های پیاپی در سال منتهی به جام جهانی شرایط سختی برای دستیابی به اعتماد کی‌روش دارد گفت: بهرحال اینکه هم در سمت چپ و هم راست بازی کنی نیاز به تمرکز زیادی است. من در این فصل در دفاع میانی هم بازی کردم و مشکلی نیست و برای پرسپولیس هر کاری نه از دست من که تمام بازیکنان بربیاید با جان و دل انجام می‌دهیم. همه ما به دنبال اجرای دقیق دستورات برانکو هستیم تا به نتیجه تیمی برسیم.

وی در خصوص دیدار دوباره با الهلال عربستان و اینبار شانس صعود به فینال آسیا گفت: ما با الهلال دو بازی انجام دادیم اما باید قبول کرد این تقابل شرایطش کاملا متفاوت است. ما در دو بازی قبلی علیرغم مشکلاتی که داشتیم توانستیم بازی پایاپایی را به نمایش بگذاریم و اکنون انگیزه بازیکنان برای این بازی صدچندان است. درست است که چند بازیکن ما حضور ندارند اما باید از این مرحله عبور کنیم و به هدف بزرگ‌مان در حضور به فینال قهرمانی آسیا برسیم. این کمترین حق ماست که قهرمان آسیا شویم و برای آن با تمام وجود تلاش خواهیم کرد.

ماهینی در خصوص غیبت سیدجلال و اینکه وظیفه او سنگین‌تر شده نیز گفت: سیدجلال یک وزنه بزرگ برای تیم است و در این مساله شکی نیست که وجودش برای تیم نعمت است. من با او هم‌اتاق هستم و هر روز یک چیز جدید از او یاد می‌گیرم. او کاپیتان بزرگ ماست و امیدواریم هر چه زودتر به جمع ما بازگردد.

مدافع جنوبی سرخپوشان در پایان در خصوص اینکه با شرایط فشرده بازی‌ها تصور می‌کند موفق به کسب موفقیت شوند یا خیر گفت: همه ما انگیزه کافی برای دستیابی به بزرگترین موفقیت‌ها داریم. ما اکنون نماینده ملت ایران هستیم و نیازمند حمایت بیشتر و توجه هستیم تا بدون مشکل بتوانیم با تمرکز بالا در دیدارها حاضر شویم. امسال سال قهرمانی‌های پرسپولیس است و ما هم در آسیا و هم در لیگ می‌خواهیم برنده، برنده و برنده باشیم و این کلمه تمام ذهن ما را به خود اختصاص داده است. اسم هیچ تیمی برای ما فرق نمی‌کند و در تمام دیدارها با یک انگیزه و یک هدف به میدان می‌رویم چرا که ما باید برنده باشیم.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری