اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۵۰۸
سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: بازی با راه آهن تبدیل به بکش بکش شده بود.
۲۳:۰۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز|  جواد نکونام پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل راه آهن در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بازی با توجه به کیفیت زمین برای هر دو تیم بازی سخت شده و تبدیل به بکش بکش شده بود، این هم قسمتی از فوتبال است و باید یاد بگیریم!

نکونام در مورد اینکه زمین کیفیت خوبی نداشت و نظرتان در این مورد چیست، گفت:‌ شما رسانه‌ها وقتی این موارد را می‌بینید باید از مربیان حمایت کنید. به هر حال میزبان راه‌آهن بوده آنها باید پاسخ بدهند. باید سعی کنیم کیفیت زمین‌ها را بالا ببریم تا بدین تربیت کیفیت فوتبالمان بالا برود شما ببینید هر تیمی که زمین خوبی دارد کیفیت فوتبالش هم بالا است.  ما متأسفانه در تیم‌های لیگ برتری هم می‌بینیم که زمین‌ها کیفیت بالا ندارند.

سرمربی خونه به خونه در مورد بازی گفت:‌ ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و حتی در دقایق آخر دو موقعیت 100 درصد هم داشتیم راه‌آهن غیر از ضربه ایستگاهی موقعیتی نداشت، جام حذفی سختی‌های خاص خودش را دارد و باید با تمرکز بالایی در زمین حاضر شویم.

وی در مورد اینکه اعتراض‌هایش به داوری زیاد بود، گفت: فشار روی بازیکنان و مربی زیاد است و این هم طبیعی است که به داوری اعتراض شود. روی صحنه‌ای که داور خطا اعلام کرد ابتدا نظرش روی دو ضرب بود اما بعد از اینکه حریف توپ را مستقیم وارد دروازه کرد، ما اعتراض کردیم که خطا دو ضرب بوده است اما داور آن را گل اعلام کرد. همان صحنه موجب شد ورق بازی برگردد و ما را تحت فشار قرار دهد.اگر اینطور نبود شاید راحت‌تر بازی می‌کردیم.در مجموع داور تصمیمی نداشت که نتیجه بازی را تغییر دهد.

وی در مورد عملکرد تیمش گفت: بازیکنان ما مسائل تاکتیکی را به خوبی اجرا می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود کار مربیان راحت شود.

نکونام در مورد اینکه حمله تیمتان در این مسابقه کم بود،‌گفت: روی این زمین نمی‌شد کاری انجام داد و شرایط طوری نبود که بخواهیم حملات زیادی را انجام دهیم.

سرمربی خونه به خونه در مورد اینکه آیا قولی به هوادارانتان در جام حذفی و لیگ دست اول می‌دهید یا خیر، گفت: من قول نمی‌دهم چه زمانی که بازیکن بودم و چه حالا که مربی هستم هیچ قولی نمی‌دهم ما بازی به بازی پیش می‌رویم و روی حریف بعدی‌مان تمرکز می‌کنیم.

انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری