اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۳۴۸۴
با اعلام محمد مهدی برادران هنوز شرایط میزبانی از دو تیم سرخابی پایتخت در ورزشگاه امام رضا فراهم نشده است.
۲۱:۱۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| طبق اعلام رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی روز 25 شهریور ماه و پس از اخبار مختلفی که در مورد زمان افتتاح ورزشگاه امام رضا وجود داشت، این ورزشگاه با برگزاری یک دیدار دوستانه میان منتخب مشهد و کربلا افتتاح می شود، تا از این به بعد دو نماینده شهر مشهد دیدارهای خود را در این ورزشگاه انجام دهند.

روز 24 آبان ماه تیم سیاه جامگان باید طبق برنامه لیگ هفدهم پذیرای استقلال در مشهد باشد؛ دیداری که می تواند اولین دیدار مهم این ورزشگاه لقب گیرد؛ با این حال رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می گوید که امکان برگزاری این دیدار وجود ندارد، چرا که هنوز ورزشگاه امام رضا برای برگزاری دیدارهایی از این دست آمادگی ندارد.

 برادران درباره احتمال برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس با تیم های مشهدی در ورزشگاه امام رضا می گوید: « بازی تیم های مشهدی با استقلال و پرسپولیس در هر وضعیتی در ورزشگاه ثامن برگزار می شود چراکه ورزشگاه امام رضا برای میزبانی از این 2 تیم مطرح ظرفیت محدودی دارد. نکته حائز اهمیت این است که یخ برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا با دیدار دوستانه منتخب مشهد و منتخب کربلا می شکند. پس از این بازی هم با توجه به سیاست های آستان قدس رضوی و برنامه سیاه جامگان و پدیده شرایط برگزاری بازی در این ورزشگاه فراهم می شود.»

تمام این صحبت ها در شرایطی مطرح می شود که ریاست تربیت بدنی آستان قدس پیش تر اعلام کرده بود که ورزشگاه امام رضا پتانسیل برگزاری 1 مسابقه طی 2 هفته را دارد و با توجه به صحبت هایی که در مورد میزبانی از دو تیم استقلال و پرسپولیس مطرح می شود و ابهاماتی که در این خصوص وجود دارد، باید ببینیم در آینده اولین مسابقه ی رسمی چه زمانی در این ورزشگاه و به میزبانی چه تیمی کلید خواهد خورد.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری