اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۲۷۴۵
دو بازیکن تیم ملی در تمرین امروز اختصاصی تمرین کردند.
۱۹:۳۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| سومین تمرین ملی‌پوشان برای بازی مقابل سوریه در رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه در زمین پژوهشگاه نفت از ساعت 18:20 ‌آغاز شد. با توجه به اینکه قرار بود ملی‌پوشان تمرینانشان را ساعت 18 شروع کنند اما با 20 دقیقه تأخیر این تمرین شروع شد و ملی‌پوشان با اتوبوس ساعت 18:15 وارد زمین پژوهشگاه نفت شدند.

*قبل از آغاز تمرین یک هوادار هنرمند با قاب‌عکسی بر دست که خودش طراحی کرده بود منتظر ورود کی‌روش بود تا این تابلو را به سرمربی تیم ملی هدیه دهد.

*کی‌روش و سیدجلال حسینی کاپیتان تیم ملی زودتر از بقیه اعضا وارد زمین شدند. اندک تماشاگرانی که در تمرین حضور داشتند با سرمربی تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

* از نکات جالب توجه تمرین امروز ملی‌پوشان کشورمان حضور یک هوادار خانم بود که در بدو ورود کارلوس کی‌روش به زمین با وی عکس یادگاری گرفت.

*از نکات جالب تمرین می‌توان به اهدای قاب عکس توسط یک هوادار به کی‌روش اشاره کرد که موجب شد سرمربی تیم ملی از این هدیه خوشحال شود و بعد از آن یک عکس یادگاری گرفتند.

*کی‌روش با تدارکات تیم ملی در حال آماده‌سازی زمین برای ملی‌پوشان شدند تا ملی‌پوشان بتوانند در این زمین بر اساس تاکتیک کی‌روش تمرین کنند.

*ملی‌پوشان با لباس آبی در تمرین حضور داشتند و آماده تمرین در زمین پژوهشگاه نفت شدند. ابتدا بازیکنان تیم ملی با توپ روپایی زدند و بعد از آن به صورت دو به دو مشغول پاس‌های یک ضرب و گرم کردن بودند.

*کی‌روش، کریم انصاری‌فر، اشکان دژاگه در ابتدای تمرین مشغول پاس‌های تک‌ضرب بودند و کی‌روش نکات قابل توجهی را به این بازیکنان گوشزد کرد.

*بعد از آن رامین رضائیان، رضا قوچان‌نژاد، کریم انصاری‌فر، رامین رضائیان، سیدجلال حسینی، به همراه کارلوس کی‌روش به حرکت‌های به صورت یک دایره مشغول پاس‌های تک‌ضرب بودند.

*بعد از آن نفرات تیم ملی به صورت سه گروه 7 نفره مشغول ضربات یک ضرب و حفظ توپ را انجام دادند.

* بازیکنان مشغول کارهای کششی زیر نظر مربی بدنساز بودند.

* سیدجلال حسینی به علت مصدومیت جزئی به همراه پورعلی‌گنجی نسبت به سایر اعضای تیم ملی و بازیکنان جدا تمرین کردند.

* پورعلی‌گنجی مشغول دویدن کنار زمین بود.

* سیدجلال حسینی با توجه به مصدومیت جزئی که داشت به صورت اختصاصی زیرنظر مربی بدنساز به تمرینات سبک پرداخت.

* بعد از انجام حرکت‌های کششی بازیکنان تیم ملی به دستور کی‌روش نفرات به گوشه‌ دیگری از زمین رفتند تا ملی‌پوشان در ۴ گروه ۵ نفره مشغول آقاوسط و پاسکاری فشرده شوند.

* سردار آزمون با انرژی و شادابی خاصی با سایر بازیکنان تمرین می‌کرد.

* سامان قدوس بازیکنی که تازه به تیم ملی دعوت شده، با انرژی زیادی با سایر نفرات تیم ملی تمرین کرد.

* به علت مصدومیت جزئی حسینی و پورعلی‌گنجی و همچنین محرومیت سعید عزت اللهی پس از اخراج در بازی با کره‌جنوبی، عزت‌الله پورقاز هم به اردوی دوم تیم ملی دعوت شد تا با بازیکنان تمرین کند.

* ملی‌پوشان برای شادابی هرچه بیشتر به صورت چهار گروه ۵ نفره مشغول آقاوسط شدند.

* بعد از آن ملی‌پوشان به صورت دو تیم ۵ نفره مشغول تنیس بازی کردن شدند.

* به دستور کی‌روش بعد از نیم ساعت خبرنگاران از محل تمرین خارج شدند تا تمرینات زیرنظر کی‌روش پشت درهای بسته برگزار شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری