اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۱۹۲۳
3 نماینده مردان سانداکار ایران در مسابقات یونیورسیاد مدال طلا گرفتند و شمار طلایی‌های کاروان ورزشی کشورمان را به 7 رساندند.
۲۰:۳۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| محل انجام بازی‌‌های دانشجویان جهان «یونیورسیاد»،  امروز در آخرین مرحله از  مسابقات ووشوی ساندا، عرفان آهنگریان در فینال وزن 60 – کیلوگرم یونیورسیاد برابر ژائو فوژیانگ از چین قرار گرفت.

آهنگریان در راند اول بسیار بهتر از حریف چینی ظاهر شد و با سه بار زمین زدن حریف توانست رای تمامی داوران را بدست آورد و راند نخست را برنده شود.
آهنگریان در راند دوم مبارزه ای نزدیک داشت اما توانست باز هم قدرت خود را به حریف دیکته کند و برنده این راند شود تا پنجمین مدال طلای ایران در یونیورسیاد رقم بخورد.

جعفر شیرزاده، دیگر قهرمان سانداکار کشورمان نیز طلا گرفت.وی  در فینال وزن 70 – کیلوگرم به مصاف روسلان لیبیروف از قزاقستان رفت که در مبارزه ای برتر 2 بر صفرپیروز شد و ششمین طلای ایران را در یونیورسیاد رقم زد.

کسب مدال طلا سانداکاران به همین جا ختم نشد. زیرا حمیدرضا لادور، نماینده ایراندر وزن 80- نیز طلایی شد.او موفق شد شنگنان لی از چین را در فینال وی را در 2 راند مغلوب کند.به این ترتیب 3 نماینده سانداکار مردان ایران امروز 3 مدال طلا کسب کردند و باعث شدند تا کاروان ورزشی ایران صاحب 7 مدال طلا شود.

پیش از این آرزو سلیمی در فینال وزن 52 - کیلوگرم زنان در مصاف با کیم هی بین از کره جنوبی 2 بر یک شکست خورد و صاحب مدال نقره شد

مسابقات یونیورسیاد از تاریخ 28 مرداد آغاز شد و فردا به اتمام می رسد..
انتهای پیام/
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری