اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۹۷۴
فصل نقل و انتقالات بسکتبال در حالی آغاز شده که تنها یک تیم در آن فعالیت می‌کند و در مورد سایر تیم‌ها رکورد کامل وجود دارد!
۰۲:۴۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
وانانیوز| در حالی که فدراسیون بسکتبال فرصت اعلام آمادگی را برای تیم‌های لیگ برتری را تا 20 شهریور اعلام کرده است، اما به غیر از پتروشیمی خبری از سایر تیم‌ها نیست و مشخص نیست وضعیت لیگ فصل آینده به چه ترتیبی خواهد بود.

پتروشیمی بندرامام که وضعیت مالی خوبی را در چند سال گذشته داشته، تنها تیمی است که در نقل و انتقالات فعال بوده و خودش را برای جام باشگاه‌های آسیا و لیگ برتر آماده می‌کند.

بسکتبال باشگاهی چند فصلی است شرایط خوبی را از لحاظ حضور تیم‌ها و اسپانسرها ندارد و این وضعیت برای آینده این رشته نگران کننده به نظر می‌رسد با این شرایط بازیکنان و مربیان زیادی باید فکری به حال آینده ورزشی خود کنند، چون ظاهرا کسی فکری برای این شرایط به وجود آمده نمی‌کند.

این نخستین فصل است که سمیه‌های ملی آزاد شده و بنابر اظهار نظر کارشناسان تنها دو تیم یعنی پتروشیمی و نفت آبادان می‌توانند بازیکن ملی بگیرند و سایر تیم‌ها به دلیل شرایط مالی توان این کار را نخواهند داد و باید دید آزاد شدن سهمیه‌ها چقدر به سود بازیکنانی خواهد بود که سال‌ها به دنبال برداشته شدن آن بودند.

اکثر تیم‌های فصل گذشته از لحاظ مالی اصلا شرایط خوبی نداشتند و با هزاران مشکل خود را تا انتهای فصل رساندند و حتی یک تیم یعنی نماینده شیراز در میانه فصل کنار کشید.

رقبای آسیایی یعنی استرالیا، چین، لبنان، کره برخلاف ایران شرایط خوبی در برگزاری لیگ دارند و باید گفت زنگ خطر جدی برای بسکتبال باشگاهی و ملی به صدا درآمده است و اگر لیگ قدرتمند وجود نداشته باشد، شاید دیگر خواب نایب قهرمانی آسیا را هم نبینیم!

انتهای پیام/ک

 
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری