اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۷۷۹
ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان گفت:‌ این اولین میدان جهانی من بود، اما با تمام توان کشتی گرفتم و کم نگذاشتم.
۰۳:۰۳ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سیدمصطفی صالحی‌زاده درباره ناکامی‌اش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت:‌ قول داده بودم مدال بگیرم و برای کسب مدال هم به میدان آمده بودم، اما همانطور که دیدید در دیدار اول مقابل قهرمان المپیک داوران در حق من کم لطفی کردند.

وی ادامه داد: شاید به دلیل نام بزرگ حریفم و اینکه قهرمان جهان و المپیک بود داوران به عملکرد من توجهی نداشتند؛ در حالی‌که می‌توانستند به او اخطار بدهند، ندادند. به همین دلیل موفق به کسب پیروزی نشدم، اما با توجه به حضور حریفم در فینال به گروه شانس مجدد رفتم تا برای کسب مدال برنز مبارزه کنم.

دارنده مدال طلای آسیا تصریح کرد:‌ در این مرحله ابتدا حریف آمریکایی را شکست دادم که فشار زیادی به من آمد و برای دیدار با حریف گرج کارم سخت شد، اما مقابل او هم مبارزه نزدیکی را انجام دادم و متاسفانه روی اشتباه تاکتیکی و کم تجربگی شکست خوردم و از کسب مدال بازماندم.

صالحی‌زاده خاطر نشان کرد: این اولین میدان جهانی من بود، اما با تمام توان کشتی گرفتم و کم نگذاشتم. امیدوارم مردم عزیز ایران من را ببخشند و دعا کنند بازهم بتوانم در میادین آینده به عضویت تیم ملی درآیم و این ناکامی را جبران کنم.

انتهای پیام/ک
منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری