اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۴۰۱
برانکو ایوانکوویچ برنده مطلق بازی در نیمه مربی‌هاست.
۱۹:۰۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| برانکو ایوانکوویچ بیشتر از هر مربی لیگ در نیمه دوم بازی‌ها پیروز شده است. سرمربی پرسپولیس در نیمه مربیان هم مانند نتیجه آخر بازی، دست نیافتنی است. ایوانکوویچ در این فصل تنها مربی است که سه برد در نیمه دوم بازی‌ها کسب کرده است. تنها شکستش در نیمه مربی‌ها هم در همین هفته مقابل اکبر میثاقیان رقم خورد که در نهایت دیدار با تساوی به پایان رسید.

اما اوضاع سرمربی رقیب خوب نیست. استقلال مانند نتایج فصل، در نیمه مربی‌ها هم در قعرجدول حضور دارد. منصوریان یکی از چهار مربی لیگ است که هنوز هیچ نیمه دومی را نبرده.

تیم شگفتی پارس جنوبی جم هم که با مهدی تارتار روزهای خوبی را سپری می‌کند، عملکرد خوبی در نیمه مربی‌ها داشت. این تیم تازه صعود کرده فقط یکی از نیمه مربی‌ها را شکست خورد. دیداری که در نهایت هم پیروز مسابقه شد.

اکبر میثاقیان، علی دایی و مجید جلالی هم سه سرمربی هستند که هنوز هیچ نیمه دومی را شکست نخوردند. البته تنها برد میثاقیان در نیمه مربی‌ها هم مقابل پرسپولیسی به ثبت رسید که نتیجه نهایی بازی، فقط یک امتیاز را برای تیمش به همراه داشت.

با بررسی نتایج پدیده، این طور برداشت می‌شود که رضا مهاجری در بین دو نیمه دل را به دریا می‌زند. تمام نیمه دوم‌های مسابقات پدیده، یک برنده داشت. هیچ وقت مهاجری به تساوی رضایت نمی‌دهد. تفکراتش نشان می‌دهد که در نیمه دوم فقط سه امتیاز را می‌خواهد. ریسکی که در دو بازی به ضرر تیمش تمام شد.

پیکان با مجید جلالی که حالا در آخرین رده جدول لیگ حضور دارند، در نیمه مربی‌ها موفق بوده. جلالی دومین سرمربی لیگ از حیث نتیجه‌گیری در نیمه مربیان است.

منبع: تجارت نیوز
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری