اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۰۰۳۷۲
مربی منچستریونایتد به تمجید از مهاجم فرانسوی خود پرداخت و تصریح کرد: به مارسیال ایمان دارم و به همین دلیل از خرید یک وینگر صرف نظر کردم.
۱۵:۲۰ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| از مدت‌ها پیش منچستریونایتد برای خرید ایوان پریشیچ، وینگر چپ اینترمیلان دست به کار شد.

هم اسپالتی برای فروش هافبک کروات ناراضی بود و هم دیگر یونایتد میلی به خرید یک وینگر نداشت.

گرچه رسانه‌ها هنوز از احتمال خرید یک بازیکن در این پست از طرف منچستر خبر می‌دهند ولی با صحبت‌های کنونی مورینیو همه چیز مشخص شده است.

مربی شیاطین سرخ در تمجید از ستاره فرانسوی خود تصریح کرد: به مارسیال ایمان کامل دارم. به نظر در تابستان به دنبال وینگرهایی بودم که خاص نبودند زیرا من یک بال خالص داشتم.

وی ادامه داد: من به دنبال بازیکنی بودم که به ما اجازه بازی با 3 مدافع را بدهد. به این دلیل مارسیال مهاجم خوبی است. او بازیکنی بوده که من معقتدم نسبت به فصل پیش پیشرفت می‌کند. بسیاری از شاگردانم مسیر ترقی را طی خواهند کد که آنتونی بی شک یکی از آنهاست.

مورینیو گفت: به نظرم مارسیال و لوکاکو ارتباط خوبی با هم دارند. احساس می‌کنم لینگارد نیز به همراه مخیتاریان توانسته با آنها هماهنگ شود.

مهاجم فرانسوی 3 سال پیش با ارزش نزدیک به 62 میلیون پوند از موناکو به انگلیس آمد تا به گران‌ترین جوان جزیره لقب گیرد.

آقای خاص در خصوص دیگر مهاجم خود نیز اظهار داشت: لوکاکو نیز بازیکن خوبی است. گرچه آمار در خط حمله بسیار مهم بوده اما همه چیز نیست. روملو سبک بازی مناسبی داشته و به بازیکنان دیگر فضا برای ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری