اصفهان آهن ۱
آهن ملل

سایت خبرگزاری وانا| رسانه مستقل ایران

اخبار روز
برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
رییس مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول در کارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات که با حمایت این اپراتور برگزار می‌شود، به تحلیل روندهای فنی و افق دید سیاست‌گذاران جهانی حوزه مخابرات پرداخت.
قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه با حمایت دلار و اونس جهانی طلا در روند کاهشی قرار گرفت. افت قیمت در بازار طلا با تلرانس ۱۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی رخ داد. برخی کارشناسان اقتصادی برگشت قیمت سکه به واسطه افت پلکانی دلار را پیش‌بینی می‌کنند.
یک تحلیلگر مسائل پولی و ارزی با تاکید براینکه کاهش نرخ ارز ادامه خواهد داشت، گفت: اگر در ادامه بتوانیم بخش‌های دیگر اقتصاد را بهبود ببخشیم به طور قطع نرخ ارز به کانال‌های پایین‌تر هم کاهش خواهد یافت.
قیمت دلار روز چهارشنبه با نوسان کاهشی در کریدور ششم یک کانال عقب‌نشینی کرد. افت ۷۰۰ تومانی دلار ظن معامله‌گران نسبت به نوسانگیری بازارساز از دلار را تقویت کرده است. برخی فعالان بازار ارز برای اسکناس دلار در روزهای آتی کاهش با سیگنال خبری را پیش‌بینی می‌کنند.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای با اشاره به تصویب و اجرایی شدن ماده ۱۰ قانون ساماندهی صنعت خودرو و افزایش مبلغ گواهی اسقاط محصولات مونتاژی، اعلام کرده است که گواهی اسقاط مورد نیاز برای شماره‌گذاری محصول هایما از ۲۵ درصد گواهی اسقاط به ۱.۵ گواهی اسقاط معادل ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.