اصفهان آهن ۱
آهن ملل

سایت خبرگزاری وانا| رسانه مستقل ایران

اخبار روز
احسان علیخانی، با انتشار یک تصویر تازه جدید از خود به انتشار تصویری جنجالی از خودش واکنش داد.
اکران فیلم «مست عشق» به هفته آینده موکول شد.
فرزاد موتمن با اشاره به این‌که در سینمای ایران تنوع ژانر وجود ندارد ابراز امیدواری کرد بخش خصوصی بتواند دوباره در سینما جان بگیرد و تهیه‌کنندگان از سرمایه شخصی خود برای فیلم‌ها هزینه‌ کنند.
با پایان تعطیلات نوروزی عنوان شد که «زیرخاکی» و «مهمونی»توانست در تعطیلات پربیننده باشد، به نظر می رسد پخش فصل پنجم «نون.خ» بعد از پایان نیمه اول فروردین و در ایام غیر تعطیل بیننده بیشتری را به خود اختصاص داده و از این سریال به عنوان مجموعه پربیننده بهار نام برده شده است.
بهروز افخمی از شروع مجدد برنامه هفت از هفته آینده خبر داد و در عین حال گفت: نخستین اثر علمی - تخیلی خود را می‌سازم.
رامبد جوان، در شب‌ افتتاحیه نمایش «دُشمنِ خدا» به تماشای این اثر نمایشی نشست و گفت با دیدن این نمایش با عشق از ته دلم خندیدم.
بار اصلی جذابیت فیلم «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری، روی دوش بازی رضا عطاران و موقعیت‌های بامزه‌ای است که به واسطه حضور او رقم می‌خورد. عیاری از جذابیت بازی عطاران در نقش شخصیت‌هایی لاابالی و بیکار که مثل انگل به زندگی دیگران می‌چسبند و از همه طلبکارند، به خوبی استفاده کرده و در «ویلای ساحلی» هم او را با چنین کیفیتی به میدان آورده است. عطاران علاقه زیادی به این جنس شخصیت‌ها دارد و در اکثر آثاری که کارگردانی کرده، نقش‌هایی از این جنس را برای خودش کنار گذاشته است.
پرطرفدارترین
خبر فوری