اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل

منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟

منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ طلا باشیم؟
عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از احتمال ثبات قیمت طلا و سکه در نرخ‌های کنونی خبر داد.
۱۴:۴۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر نوسان افزایشی و کاهشی داشته است؛ تغییرات انس در کنار نوسان بازار ارز دو عاملی بود که باعث تغییرات قیمت طلا و سکه شده است؛ اما تقاضا همچنان در رکود به سر می‌برد.

 

عبادالله محمدولی، عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: شرایط بازار مساعد نیست پیش از این نیز گفته‌ بودیم که قیمت‌ها در بازار روند اصلاحی خواهد داشت هر نوسان افزایشی یک اصلاحیه دارد.

 

وی اضافه کرد: قیمت طلا از هر مثقالی که بالای ۱۶ میلیون تومان بود دوباره به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان رسید باید دید در روزهای آینده شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

 

این عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره آینده بازار نیز عنوان کرد: قیمت انس طلا نیز از به نزدیک ۲۴۰۰ دلار رسید؛ اما در حال حاضر به کمتر از ۲۳۰۰ دلار رسیده است. به نظر می‌رسد در هفته‌های پیش رو قیمت‌ها در محدوده کنونی باقی بماند.

 

محمدولی افزود: بعد از عید نوروز وضعیت تفاضا مناسب نبود؛ اما احتمال دارد قیمت‌ها تثبیت شود تا از این طریق بازار کمی رونق بگیرد و شاهد افزایش تقاضا باشیم.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار اقتصادی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین