اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۴۶
تساوی تراکتور و صنعت نفت جایگاه پرسپولیس را دچار لغزش نکرد تا شاگردان ایوانکوویچ با خیال آسوده در صدر جدول قرار بگیرند.
۰۴:۰۹ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| تساوی تراکتور و صنعت نفت جایگاه پرسپولیس را دچار لغزش نکرد تا شاگردان ایوانکوویچ با خیال آسوده در صدر جدول قرار بگیرند.
 با این حال می‌توان گفت این نتیجه کاملا به نفع پرسپولیس است و به عبارتی می‌توان از آن به عنوان «شمشیر دو لبه» نام برد!حالا سرخپوشان تهرانی با آرامش روانی مقابل فولاد حاضر خواهند شد و برنامه‌های تاکتیکی را بدون استرس پیاده خواهند کرد اما همین آسودگی بیش از حد ممکن است بلای جان سرخ‌ها در اهواز شود و سبب از دست دادن امتیاز توسط آنها شود.
 به همین دلیل است که وجود استرس، البته تا حدی، می‌تواند برای بازیکنان مفید باشد و موتور محرک آنان شود. امروز به خوبی می‌شود نقش برانکو در پرسپولیس را دید. سرمربی باتجربه پرسپولیس به خوبی می‌داند نباید به نتیجه دیدار تراکتور توجه کند و شاگردانش را باید برای کسب پیروزی به میدان بفرستد، البته القای این موضوع به بازیکنان جوان پرسپولیس کار ساده‌ای نیست و نیازمند تلاش و البته مهارت بالاست.
هر چند پرسپولیس در سال‌های گذشته خیلی کم از چنین فرصت‌هایی بهره برده باید دید امروز در ورزشگاه الغدیر کدام لبه شمشیر بُرنده خواهد بود؟! پرسپولیس با آرامش بالا فولاد را در خانه زمینگیر خواهد کرد یا شاگردان نعیم سعداوی، از استرس پایین و خیال راحت صدرنشین لیگ بهره خواهند برد و امتیازات را از آنها خواهند ربود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین