اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۹۳۴۴
صادق محرمی تا قبل از بازی با سایپا در 5 بازی از نیم فصل اول کلا به اندازه شماره پیراهنش بازی کرده بود؛ 17 دقیقه!محرمی در بازی با سایپا از دقیقه 59 وارد زمین شد و با احتساب وقت‌های تلف شده 35 دقیقه حضور مثبتی در پست دفاع راست داشت.
۰۴:۰۶ - ۲۹ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| صادق محرمی تا قبل از بازی با سایپا در 5 بازی از نیم فصل اول کلا به اندازه شماره پیراهنش بازی کرده بود؛ 17 دقیقه!محرمی در بازی با سایپا از دقیقه 59 وارد زمین شد و با احتساب وقت‌های تلف شده 35 دقیقه حضور مثبتی در پست دفاع راست داشت.
محرمی 23 ساله بیشتر یک هافبک راست و بازیکنی نفوذی است اما در آن 35 دقیقه که پرسپولیس بازی کنترلی انجام داد در فاز دفاع نمایش موفقی داشت.
 حالا برانکو با بردن حسین ماهینی به دفاع چپ می‌خواهد محرمی را برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد و اهواز محل آزمون بزرگ بازیکن سابق ملوان خواهد بود.
محرمی در نیم فصل اول روی نیمکت چسبید اما حالا فرصت بزرگی پیش روی اوست و می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.البته اگر شماره 17 سرخ‌ها از این آزمون سربلند بیرون بیاید باز هم شانس زیادی برای بازی کردن در ادامه فصل ندارد چرا که در پست دفاع و هافبک راست پرسپولیس ترافیک شدید وجود دارد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین