اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۵۷۴۵۲
ناگلسمان: تمدید قراردادم تصمیمی قلبی بود
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان درباره تمدید قراردادش با اتحادیه فوتبال آلمان سخن گفت.
۱۴:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
وانانیوز|

 یولیان ناگلسمان که اخیراً بحث بازگشتش به بایرن مونیخ مطرح بود و مورد توجه باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، لیورپول، پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و تاتنهام نیز قرار داشت، اما امروز (جمعه) به طور رسمی با امضای قراردادی دو ساله خود را تا پایان مسابقات جام جهانی 2026 به تیم ملی فوتبال آلمان متعهد کرد، درباره تمدید قراردادش با اتحادیه فوتبال آلمان گفت: این تصمیمی قلبی است. افتخار بزرگی است که بتوانم مربی تیم ملی باشم و با بهترین بازیکنان کشور کار کنم.

وی افزود: با ارائه عملکردهای موفق و پرشور ما این شانس را داریم که الهام‌بخش کل کشور باشیم. دو برد اخیر مقابل فرانسه و هلند در ماه مارس واقعاً مرا تحت‌تأثیر قرار داد. ما می‌خواهیم با هم یک یوروی موفق (یورو 2024) در خانه داشته باشیم و سپس واقعاً مشتاقانه منتظر چالش جام جهانی همراه با کادرفنی‌ام هستم.

برند نئوندورف رئیس اتحادیه فوتبال آلمان نیز در این خصوص گفت: این یک سیگنال قوی برای اتحادیه فوتبال آلمان و تیم ملی است که یولیان ناگلسمان بعد از یورو 2024 سرمربی تیم باقی خواهد ماند چون او در لیست مدنظر بسیاری از باشگاه‌های بزرگ در سراسر اروپا قرار داشت اما تیم ملی برای یولیان بیش از یک شغل و یک موضوع قلبی است. اکنون همه می‌توانند به طور کامل روی عملکرد موفق تیم در یورو تمرکز کنند.

رودی فولر مدیر تیم ملی فوتبال آلمان هم خاطرنشان کرد: ما قبلاً قبل از پنحره بازی‌های ملی اخیر که تیم عملکرد خوبی از خود ارائه داد، کاملاً به ادامه کار با ناگلسمان متقاعد شده بودیم. مدیران اتحادیه فوتبال آلمان بار دیگر نشان دادند که یولیان و کادرفنی‌اش با شور و اشتیاق‌شان می‌توانند تیم ملی آلمان را احیا کنند. او یک مربی برجسته است که نه‌تنها مهارت بالایی در فوتبال دارد، بلکه می‌تواند شور و شوق خود را به بازیکنانش القا کند. ناگلسمان برای تیم ملی و برای رسیدن به موفقیت اشتیاق فراوانی دارد. خیلی خوشحالم که بعد از یوروی خانگی با هم به این مسیر ادامه خواهیم داد.

آلمان که به طور مشترک با اسپانیا، با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم‌ تاریخ رقابت‌های جام ملت‌های اروپا به شمار می‌رود، در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش خواهد بود، در گروه A با تیم‌های اسکاتلند، مجارستان و سوئیس همگروه است.

انتهای پیام/

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: اخبار ورزشی
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین