اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۸۴۰
داستان رامین رضاییان و پرسپولیس سرانجام به پایان رسید و این بازیكن توانست به باشگاه مورد علاقه‌اش برگردد. بازگشتی كه معلوم نیست قرار است با چه شرایطی صورت بگیرد و آیا رامین می‌تواند برای داربی هفته ششم در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد یا اینكه باید تا نیم‌فصل راهی تیم دیگری شود و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بازگردد...
۱۴:۵۲ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| داستان رامین رضاییان و پرسپولیس سرانجام به پایان رسید و این بازیكن توانست به باشگاه مورد علاقه‌اش برگردد. بازگشتی كه معلوم نیست قرار است با چه شرایطی صورت بگیرد و آیا رامین می‌تواند برای داربی هفته ششم در تركیب پرسپولیس قرار بگیرد یا اینكه باید تا نیم‌فصل راهی تیم دیگری شود و در نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بازگردد.
  • هدایتی از برانكو دلجویی كرد
حسین هدایتی، هوادار متمول پرسپولیس بدون اینكه برانكو در جریان باشد، مبلغ فسخ قرارداد رامین را پرداخت كرد. سرمربی پرسپولیس كه با برگشتن رامین رضاییان موافقت كرده بود، وقتی از این موضوع باخبر شد پایش را در یك كفش كرد كه دیگر رامین را نمی‌خواهد، اما بعد از گذشت چند روز حسین هدایتی از طریق باشگاه از برانكو بابت این كارش عذرخواهی كرد تا پروفسور كروات كمی نرم‌تر شود و نسبت به بازگشت رامین چراغ سبز نشان دهد.
  • سفر شیراز به نفع رامین شد
در سفر طاهری و برانكو به شیراز كه برای افتتاح كارخانه جیوووا انجام شد، سرپرست باشگاه پرسپولیس به برانكو اعلام كرد كه رامین رضاییان به‌شدت پشیمان است و قصد جبران دارد. از طرفی در این فصل كه پرسپولیس می‌خواهد در 3جام شركت كند، واقعا به این بازیكن احتیاج دارد. طاهری به برانكو اطمینان داد زمینه بازگشت رضاییان را طوری آماده می‌كند كه ارزش برانكو هم حفظ شود. این صحبت‌ها در نهایت به این منجر شد كه برانكو در جریان سفر شیراز به سرپرست باشگاه اعلام كند: «این موضوع را هر طور خودتان صلاح می‌دانید مدیریت كنید.»
  • برانكو خوشحال نیست
سرمربی پرسپولیس كه همیشه در مصاحبه‌های خود سعی كرده با صراحت تمام پاسخگوی سوالات باشد، بعد از سفر به شیراز كه متعاقب آن سفری دو روزه هم به امارات داشت، به تهران بازگشت و در خصوص وضعیت رامین رضاییان به صراحت اعلام كرد هر چه باشگاه بگوید قبول خواهد كرد. این موضوع باعث تعجب همگان شد، اما كاملا مشخص بود كه برانكو دیگر مخالفتی با بازگشت رامین ندارد و این بازیكن با پرسپولیس قرارداد خواهد بست.
  • رامین با تركاشوند به توافق رسید
روز گذشته مذاکرات نهایی میان رضاییان و محمدعلی ترکاشوند انجام شد. قرار بود در این جلسه قرارداد سفید میان طرفین امضا شود، اما به‌دلیل اینکه علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در مسافرت به سر می‌برد امضای قرارداد به امروز موکول شد. با این حساب رضاییان که به تازگی اردوی تیم ملی را پشت سر گذاشته، بعد از بازی‌های تیم ملی مجددا به تمرینات سرخپوشان باز خواهد گشت.
  • قرارداد دو ساله، بدون شرط
رامین رضاییان كه سال گذشته با كلی منت و گذاشتن بندهایی در قراردادش به پرسپولیس آمد و همین امروز هم در ایران مشتریان زیادی دارد، با اتفاقاتی كه برایش افتاد حالا مجبور است با هر شرایطی كه باشگاه پرسپولیس تعیین می‌كند كنار بیاید و تن به قرارداد دهد. قراردادی كه گفته می‌شود دوساله خواهد بود و رامین در این قرارداد هیچ شرطی نمی‌تواند برای باشگاه بگذارد.
  • حالا گولچ را راضی كنید
اما خوان هفتمی كه رامین رضاییان باید از آن عبور كند، لیست پر پرسپولیس است. از این لیست یك نفر باید خارج شود تا مسئولان پرسپولیس بتوانند رامین رضاییان را به جای او وارد لیست كنند. همان‌طور كه در هفته‌های اخیر بارها به گوش رسیده، جدی‌ترین گزینه برای خروج از لیست پرسپولیس، آنتونی گولچ استرالیایی است. پرسپولیسی‌ها و رامین رضاییان باید گولچ را به فسخ قراردادش راضی كنند تا بدون اینكه برای پرسپولیس مشكلی پیش بیاید، رامین رضاییان جایگزین این بازیكن شود.
  • برانكو، رامین را برای نیم‌فصل نمی‌خواهد
در نهایت و بعد از عبور از تمامی این مراحل، به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس كه از نوع بازگشت رامین اصلا راضی نیست، برای تنبیه این بازیكن هم كه شده می‌خواهد او را برای یك نیم‌فصل به تیمی ضعیف بفرستد تا به این ترتیب او را تنبیه كرده باشد. از نظر برانكو لازم است رضاییان تا نیم‌فصل از پرسپولیس دور بماند تا به اندازه كافی تنبیه شود، اما مسئولان باشگاه نظر دیگری دارند و اگر تصمیم‌گیری با آنها باشد حتی ممكن است رامین را در داربی سه هفته بعد هم به‌عنوان بازیكن فیكس به زمین بفرستند. باید دید در مورد این موضوع در نهایت نظر كدام طرف اجرایی خواهد شد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری