اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۵۱۴
امید نظری هافبك دورگه فوتبال كشورمان از جمله بازیكنانی است كه در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی2014 برزیل به تیم گلوبال اف.سی فیلیپین پیوست و حالا این تیم بعد از قهرمانی در جام‌حذفی در فاصله 6هفته به پایان مسابقات لیگ‌برتر با فاصله 7امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در آستانه قهرمانی قرار دارد.
۱۴:۲۰ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| امید نظری هافبك دورگه فوتبال كشورمان از جمله بازیكنانی است كه در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی2014 برزیل به تیم گلوبال اف.سی فیلیپین پیوست و حالا این تیم بعد از قهرمانی در جام‌حذفی در فاصله 6هفته به پایان مسابقات لیگ‌برتر با فاصله 7امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در آستانه قهرمانی قرار دارد. بازیكنی كه به اذعان خودش پیشنهاد پرسپولیس را در زمان مدیریت رویانیان رد كرده است. در همین ارتباط گفت‌وگوی همشهری ورزشی را با او در ذیل می‌خوانید.
  • گویا در گذشته از پرسپولیس پیشنهاد داشته‌ای؟
بله؛ آن موقع كه تیم‌ملی بودم علی كریمی به من گفت می‌خواهی به پرسپولیس بروی، من هم قبول كردم؛ صددرصد شده بود؛ زمان مدیریت آقای رویانیان در پرسپولیس بود كه به همراه پدرم به دفتر رویانیان رفتیم. آنجا صحبت كردیم، همه صحبت‌ها ازجمله در مورد مسائل مالی انجام شد و به توافق رسیدیم. بعد رفتم فكرهایم را بكنم با چند نفر كه مشورت كردم، ترسیدم بیایم و به من بازی نرسد، به همین خاطر قید حضور در پرسپولیس را زدم. ضمن اینكه در آن زمان در لیگ‌برتر سوئد بازی می‌كردم. فارسی‌ام هم خوب نبود.
  • بله؛ در حد صحبت بود. اینكه آیا علاقه داری به تیم فولادخوزستان بپیوندی یا نه؟ جدی نشده بود ولی پرسپولیس صددرصد بود.
فصل قبل هم فولادی‌ها پیشنهاد دادند تا به این تیم بیایی؛ این‌طور نیست؟
  • پشیمان نیستی به پرسپولیس نرفتی؟
دیگه آن موقع گفتم نه... چیزی كه گذشته است، به آن فكر نمی‌كنم. آن موقع تصمیم گرفتم بگویم نه. تصمیمی بود كه گرفتم. الان در لیگ‌برترفیلیپین هستم و از شرایطم راضی‌ام. دارم خوب بازی می‌كنم. گل هم می‌زنم.
  • برای فصل بعد پیشنهادی داری؟
از تیم‌های مالزی و تایلند دارم. به‌طور نه‌چندان جدی هم با یكی، دو تیم سوئدی مذاكره كرده‌ام تا ببینم چه می‌شود... اگر آن مصدومیت لعنتی نبود الان سوئد مانده بودم. مصدومیت باعث شد كه به فیلیپین بیایم. با این حال پیشنهادهایی كه به من رسیده را با پایان فصل بررسی و سعی می‌كنم بهترین تصمیمم را بگیرم.
  • از تیم‌های ایرانی پیشنهادی داری؟
نه ولی اگر پیشنهاد خوبی برسد به حضور در تیم‌های باشگاه‌های ایران هم فكر خواهم كرد.
  • یعنی این‌بار پرسپولیس پیشنهاد بدهد، می‌آیی؟
بله، می‌آیم.
  • برادرت امین نظری چطور؟ او از تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشت؟
برادرم از تیم‌های ایرانی پیشنهاد داشت اما برای حضور در تیم‌ملی ایران با او صحبت كردند كه قبول نكرد. دوست نداشت در تیم‌ملی بازی كند. او شرایطش خوب است و الان دارد در لیگ‌برتر سوئد بازی می‌كند و هر بازی هم دارد گل می‌زند. فارسی هم اصلا بلد نیست. من با این دست و پا شكسته فارسی صحبت كردنم معلم فارسی او محسوب می‌شوم.
  • بعد از آنكه دیگر به تیم‌ملی دعوت نشدی، با ملی‌پوشان ارتباط داشتی؟
با كی‌روش نه اما با هادی و مهرداد پولادی یك مقدار هنوز ارتباط دارم.
  • پولادی هم دیگر بعد از مسابقات جام‌ملت‌های آسیا به ایران نیامد...
بله، منتظر است با هم به ایران بیاییم.(خنده) بیاید هم باید به سربازی برود.(خنده)
  • در مورد اینكه گفته بودی كی‌روش را تحت فشار گذاشته بودند تا به تیم‌ملی دعوت نشوی آیا به نظرت این فشارها منطقی بود یا از روی غرض‌ورزی انتقاد می‌كردند؟
شاید هم حق داشتند چراكه بازیكن خوب در ایران زیاد است. كی‌روش هم تصمیم گرفت كه یك بازیكن دیگر را دعوت كند.
  • ناراحت نشدی كه دیگر به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوی؟
ناراحت كه شدم ولی فوتبال است دیگر... یك فصل می‌بینید آن بالای بالا هستید، یك فصل هم پایین می‌آیید. فوتبال كلا همین‌طور است.
  • امید داری دوباره به تیم‌ملی دعوت شوی؟
من سعی می‌كنم بازی خوب خودم را انجام دهم و تا آنجایی كه بتوانم خودم را در سطح بالا نگاه می‌دارم؛ حالا اگر دعوت شوم خوشحال می‌شوم اما اگر هم دعوت نشوم، خب دیگر نشده‌ام...! كاری نمی‌توانم انجام دهم.
  • با توجه به تیم‌هایی كه در گروه‌مان هستند، چقدر امیدواری كه تیم‌ملی دوباره به جام‌جهانی صعود كند؟
شناخت چندانی از حریفان ایران ندارم ولی تیم‌ملی به جام‌جهانی می‌رود چراكه تیم‌ملی ایران همیشه مقابل تیم‌هایی مانند قطر، چین و كره‌جنوبی هم توانسته نتیجه بگیرد. دوره قبل هم می‌گفتند با وجود كره، سخت است كه به جام‌جهانی صعود كنیم ولی موفق شدیم به جام‌جهانی برویم؛ این‌بار هم با وجود كی‌روش كه كاربلد است، حتما تیم‌ملی می‌تواند به جام‌جهانی صعود كند.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین