اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۴۲۳۸۶
فقط و فقط 16 روز تا بازی حساس تراکتورسازی - پرسپولیس مانده اما تکلیف محل مسابقه دو تیم کاملا نامشخص است.
۰۲:۵۴ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
وانانیوز| فقط و فقط 16 روز تا بازی حساس تراکتورسازی - پرسپولیس مانده اما تکلیف محل مسابقه دو تیم کاملا نامشخص است. چندی پیش وقتی زمین ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز زیر و رو شد تا به صورت اساسی مرمت شود و چمن این ورزشگاه را عوض کنند مسوولان سازمان لیگ و پیمانکار مربوطه صراحتا اعلام می‌کردند بعد از تعطیلات و برای بازی مهم 20 شهریورماه این زمین کاملا آماده است اما حالا و با تعویق در رسیدن چمن و مشکلاتی از این دست مشخص شده امکان برگزاری مسابقه در این استادیوم وجود ندارد. حال این سوال پیش می‌آید که تکلیف چیست و قرار است چه اتفاقی بیافتد؟

قبل از شروع تعطیلات لیگ و حتی پیش از برگزاری دربی تبریز بین ماشین‌سازی و تراکتورسازی صحبت‌هایی مبنی بر اینکه پرسپولیس هم باید در ورزشگاه اختصاصی تراکتوری‌ها به میدان برود شنیده می‌شد اما انگار این مساله در حال حاضر به واقعیت نزدیک شده. ورزشگاه کوچکی که تا دیروز برای برگزاری دیدار با ماشین‌سازی هم محقر به نظر می‌رسید حالا کاندیدای اول میزبانی از بازی بزرگ هفته پنجم است که بین دو مدعی قهرمانی و البته دو تیم پرطرفدار لیگ برگزار می‌شود.
آخرین خبری که از سازمان لیگ به بیرون درز کرده این بوده که باشگاه تراکتورسازی با ارسال نامه‌ای رسما خواستار برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش شده و حالا سازمان لیگ باید با هیات فوتبال آذربایجان مکاتبه کند. تراکتوری‌ها که حاضر نیستند از تبریز خارج شوند و البته ورزشگاه گسترش فولاد و تختی (باغشمال) را نمی‌توانند در اختیار داشته باشند پیشنهاد داده‌اند بازی رفت در تهران و بازی برگشت در تبریز برگزار شود اما از نظر سازمان لیگ این کار اصلا امکان ندارد و سایر تیم‌ها متضرر خواهند شد ضمن اینکه یک روز بعداز بازی رفت دو تیم، استقلال و ماشین‌سازی در ورزشگاه آزادی به میدان خواهند رفت. در حالی که هر روز اخبار تازه‌ای در خصوص محل برگزاری این بازی منتشر می‌شود باشگاه پرسپولیس تا کنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است. در عین حال برانکو ایوانکوویچ در آخرین اظهارنظرش گفته بازی در فصل سرد در تبریز دشوارتر است و بدین ترتیب پیشنهاد تراکتوری‌ها را رد کرده است. البته به نظر می‌رسد سرمربی پرسپولیس با برگزاری این مسابقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتوری‌ها مشکلی نداشته باشد چرا که گفته هر شرایطی برای حریف هست برای آنها هم وجود دارد اما سوال اینجاست که مسوولان برگزاری قادر به برگزاری مسابقه در این استادیوم خانگی که کلا 4-3 هزار نفر گنجایش دارد خواهند بود یا نه؟ با وجود سکوت باشگاه و مخفیکاری سازمان لیگ اما محمود خوردبین در واکنش به اینکه برخی رسانه‌ها از مخالفت باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی با تراکتورسازی در ورزشگاه اختصاصی این تیم خبر داده‌اند، می‌گوید: «من چند روز پیش هم گفتم که در این مسابقه میهمان هستیم و طبیعتاً باید تابع تصمیم باشگاه تراکتورسازی و هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی باشیم. من که تا به امروز ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی را ندیده‌ام و نمی‌دانم چه وضعیتی دارد.»
وی در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کنید استادیوم اختصاصی تراکتورسازی مناسب این بازی حساس نباشد، می‌گوید: «در این مورد باید مسوولان فوتبال در تبریز تصمیم بگیرند. پارسال هم ما به برگزاری بازی با استقلال اهواز در ورزشگاه تختی اعتراض داشتیم که مسوولان امر گفتند مشکلی ایجاد نمی‌شود. الان هم می‌گوییم که مسوولان فوتبال در تبریز اتفاقات اهواز را فراموش نکنند. ما که نباید جوابگوی حاشیه‌های احتمالی باشیم.» سرپرست تیم پرسپولیس در مورد اینکه آیا ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد گزینه مناسبی برای برگزاری این بازی نیست، می‌گوید: «ما در این استادیوم بازی کرده‌ایم و شرایط خوبی دارد. با این حال باشگاه پرسپولیس در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست.»با توجه به این شرایط عجیب و سردرگمی دو تیم برای انجام بازی مسوولان سازمان لیگ به خاطر حساسیت موضوع قصد اطلاع رسانی در این خصوص ندارند و می‌گویند تا وقتی تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده رسانه‌ها هم به آن نپردازند. این در حالی است که سازمان لیگ صراحتا با تعویق این بازی مخالفت کرده و مسابقه فوق در تاریخ مقرر و سر ساعت برگزار خواهد شد اما اینکه در کدام استادیوم هنوز هیچ کس نمی‌داند!

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین