اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۶۰۱
جدایی لوبانوف از پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد اما همین اتفاق و باز شدن یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی باز هم کاری کرد تا واسطه‌ها و دلالان برای حضور یک گلر جدید در این تیم پرطرفدار دست به کار شوند.
۰۲:۵۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| جدایی لوبانوف از پرسپولیس خیلی سریع اتفاق افتاد اما همین اتفاق و باز شدن یک جای خالی برای جذب بازیکن خارجی باز هم کاری کرد تا واسطه‌ها و دلالان برای حضور یک گلر جدید در این تیم پرطرفدار دست به کار شوند.
طی چند روز گذشته اسامی مختلفی درباره گزینه جانشین لوبانوف به گوش می‌رسید و حتی از میثاق معمارزاده و وحید طالب لو هم نامی به میان آمد اما دوباره گفته شد پای دروازه‌بان خارجی در میان است که مطمئنا می‌تواند سود بسیار بیشتری برای واسطه‌ها داشته باشد.

مسوولان باشگاه و کادر فنی سعی دارند چیزی بروز ندهند اما رسانه‌ها می‌گویند گزینه باشگاه داخلی و گزینه کادر فنی خارجی است. طاهری به‌عنوان سرپرست باشگاه می‌گوید: «ما کاندیداهای مورد نظر داریم که ان‌شاءا... به زودی یک نفر از آنها جذب خواهدشد. البته در این زمینه باز هم بحث تعامل با سرمربی محترم اهمیت زیادی دارد.»
طاهری از خارجی و داخلی بودن گزینه مد نظر باشگاه چیزی نمی‌گوید: «کاندیداهای ما باید از بهترین‌ها باشند و بررسی‌های لازم صورت گیرد و یک دروازه‌بان جذب شود.»
در عین حال همه ‌می‌خواهند نظر برانکو را در این خصوص بدانند اما سرمربی کروات هم نم پس نمی‌دهد: «واقعیت این است که جدایی لوبانوف ما را غافلگیر کرد اما این مشکل را خیلی زود حل می‌کنیم و جای نگرانی وجود ندارد.» از سوی دیگر ایگور پانادیچ مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس هم در پاسخ به این سوال که گلر مد نظر خارجی است یا داخلی می‌گوید: «این مساله جزو اسرار باشگاه است و الان وقت آن نیست که درباره آن صحبت کنیم. در همین حد بگویم که چند گزینه داریم که در حال بررسی آنها هستیم، هواداران نگران نباشند حتما یک گلر خوب جذب می‌کنیم.»
جدا از این اظهارنظرهای گنگ طی دو روز گذشته یک نام بیشتر از همه به چشم می‌آید. هر چند در برخی مطالب آمده بود که گزینه مد نظر برانکو، آسمیر بگوویچ بوسنیایی بوده – که در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کرد – اما چون دیگر به تیم ملی کشورش دعوت نمی‌شود قید جذب او را زده اما از سوی دیگر گفته می‌شود برانکو حالا دنبال دروازه‌بانی دیگر از همان حوالی است. در این خصوص برخی رسانه‌ها نوشتند سرمربی پرسپولیس قبل از انتخاب لوبانوف قصد داشت نیم فصل گذشته راتکو دوجکوویچ را به پرسپولیس بیاورد اما این دروازه‌بان صرب در آن مقطع با باشگاه سایپا قرارداد داشت ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها هم نتوانستند مایکل اومانیا را متقاعد به فسخ قرارداد کنند و بازیکن غیر آسیایی بگیرند.
در حال حاضر اما ملیت استرالیایی گولچ این اجازه را به پرسپولیس می‌دهد تا دروازه‌بانی غیر آسیایی جذب کند و احتمالا 600-500 میلیونی که قرار بود به لوبانوف بدهند به این گلر خارجی جدید پرداخت شود.
دوجکوویچ که فصل قبل در سایپا 14 بازی انجام داد و 11 گل هم خورد رقمی به پرسپولیس اعلام کرده که فعلا این انتقال را معلق نگه داشته است. شنیده می‌شود این دروازه‌بان از پرسپولیس طلب 250 هزار دلار کرده اما پرسپولیسی‌ها رقمی نزدیک به 170 هزار دلار به او پیشنهاد داده‌اند که فعلا مورد موافقت این دروازه‌بان بوسنیایی قرار نگرفته است.
جالب اینکه این دروازه‌بان فصل قبل 100 هزار دلار از سایپا دریافت کرد و البته این باشگاه 70 هزار دلار نیز هزینه رضایتنامه‌اش را پرداخت.
به هر حال در شرایطی صحبت از جذب یک دروازه بان خارجی دیگر در پرسپولیس داغ شده که طی چند سال اخیر تعداد دروازه بان های خارجی در لیگ برتر به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد و حتی نیلسون چهره محبوب پرسپولیسی ها نیز با عملکرد عالی خط دفاع تیم فصل سیزدهم به این محبوبیت رسید. به همین خاطر هواداران پرسپولیس معتقدند یک سهمیه خارجی را نباید برای دروازه‌بان سوزاند و فعلا با جذب یک گلر جوان یا باتجربه ایرانی که با نیمکت نشینی مشکلی نداشته باشد این منطقه را پوشش داد و سهمیه خارجی را برای نیم فصل نگه داشت.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین