اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۵۹۷
بهرام افشارزاده برای اینکه ضربه انتقادهای ناشی از سفر استقلال بدون سرپرست را به اهواز بگیرد اعلام کرده که خودش به منصورخان اجازه داده در این سفر آبی‌ها را همراهی نکند.
۰۲:۴۷ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| بهرام افشارزاده برای اینکه ضربه انتقادهای ناشی از سفر استقلال بدون سرپرست را به اهواز بگیرد اعلام کرده که خودش به منصورخان اجازه داده در این سفر آبی‌ها را همراهی نکند. افشارزاده اما هرگز درباره این سوال که اساسا چرا این مسوولیت سنگین را به دوش پورحیدری نهاده، توضیحی نداده است.
همه می‌دانند که منصورخان پس از پشت سر گذاشتن آن بیماری سخت هنوز به شرایط ایده‌آل جسمانی نرسیده و باید از کارهای پراسترس خودداری کند. سرپرستی یک تیم فوتبال هم که اوج استرس است و اگر وی کمی بیشتر بر موضوع تامل می‌کرد هرگز چنین پستی را به منصورخان نمی‌سپرد و از افراد دیگری استفاده می‌کرد. اینکه منصورخان در سفر استقلال به اهواز غایب است قطعا برای استقلال مشکل‌ساز می‌شود اما از سویی تن دادن به سفر منصورخان با آبی‌ها نیز خود اشتباه بزرگتری بود و قطعا کسی دوست ندارد که دوباره مرد بزرگ باشگاه استقلال را روی تخت بیمارستان ببیند. وضعیت به وجود آمده می‌طلبد که مسوولان باشگاه استقلال در انتخاب سرپرست تیم تجدید نظر کنند و علاوه بر اینکه پورحیدری را به‌عنوان یک بزرگ در کنار تیم حفظ ‌کنند کارهای پرمشغله سرپرستی تیم را به عهده فردی بسپارند که انرژی کافی را داشته باشد و بتواند تمام وقت در خدمت استقلال باشد.
پورحیدری آنقدر برای استقلالی‌ها عزیز و دوست داشتنی هست که همه دوست دارند او در کنار استقلال باشد و هر روز هم به تمرین برود و نقش بزرگتر را ایفا کند اما قبول اینکه او کارهای مربوط به سرپرستی را هم انجام دهد دشوار است و بهرام افشارزاده برای اینکه تیمش در سفرهای داخلی با خلأ سرپرست مواجه نشود باید فکر چنین روزهایی را می‌کرد و گزینه‌های دیگری را برمی‌گزید. مع‌الوصف امشب استقلال را در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود بدون حضور سرپرستی روی نیمکت می‌بینیم.
گرچه فصل پیش هم با وجود حضور فردی جوان و خام همچون فرزاد مجیدی هرگز این حفره پر نشد و استقلال صدمات بسیاری را از این ناحیه پذیرفت. اینکه چرا افشارزاده نمی‌تواند درباره پست مهم سرپرستی استقلال تصمیم درستی بگیرد از آن سوال‌های بی‌جواب در حاشیه استقلال است.
منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین