اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۷۴۷۳
مدافع تیم فوتبال استقلال به انتقادات مطرح شده علیه خودش واکنش نشان داد.
۱۳:۲۹ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| تیم فوتبال استقلال در نخستین دیدار خود در شانزدهمین دوره لیگ برتر به مصاف نفت‌تهران رفت و در یک بازی پراشتباه با خوش شانسی یک امتیاز گرفت و از شکست رهایی یافت.

گل تیم نفت در این بازی با اشتباه مسلم محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع جنجالی استقلال به ثمر رسید. مدافع استقلال که با کلی سر و صدا به استقلال پیوست و اعلام کرد پرسپولیسی‌ها او را نخواسته‌اند، روی گل نفت به جای دفع توپ با سر قصد داشت آکروباتیک توپ را دور کند اما موفق به این کار نشد و امیرارسلان مطهری قفل دروازه سیدحسین حسینی را گشود.

اشتباه مدافع استقلال با انتقاد بسیاری از پیشکسوتان استقلال روبرو شد و آنها اعتقاد داشتند که کنعانی‌زادگان کم‌تجربگی کرده است. پس از یک روز از بازی استقلال مقابل نفت، علیرضا منصوریان با کنعانی‌زادگان صحبت کرد و از او خواست بدون توجه به انتقادات کارش با قدرت ادامه دهد.

کنعانی‌زادگان در واکنش به انتقاداتی که علیه او مطرح شده است، در گفت‌وگوی کوتاه به این جمله بسنده کرد و گفت: حرف‌های زیادی دارم که به وقتش مطرح می‌کنم. اگر اکنون حرف بزنم، از صحبت‌هایم برداشت‌های مختلفی می‌کنند. بنابراین ترجیح می‌دهم فعلا سکوت کنم.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
چه حرفهای داری بزنی. تازه آمدی توی تیم و یک توپ ساده را به گل تبدیل کردی. خوب بگو اشتباه کردم. همه اشتباه می کنند
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین