اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۳۲
محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های احسان حاج‌صفی در مصاحبه دیروز با همشهری ورزشی مدعی شد كه باشگاه پرسپولیس درصدد جذب بازیكن فصل گذشته فرانكفورت است...
۱۱:۳۳ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز| محمودرضا فاضلی مدیربرنامه‌های احسان حاج‌صفی در مصاحبه دیروز با همشهری ورزشی مدعی شد كه باشگاه پرسپولیس درصدد جذب بازیكن فصل گذشته فرانكفورت است. هرچند در این چند هفته تمام رسانه‌ها از احتمال حضور این بازیكن در استقلال یا سپاهان خبر دادند ولی این موضوع عجیب بود كه فاضلی یك‌دفعه از پیشنهاد پرسپولیس خبر بدهد. او در حالی این موضوع را عنوان كرد كه لیست پرسپولیس برای فصل جدید تكمیل است. در حال حاضر با ۱۸بازیکن بزرگسال که 4خارجی در میان آنهاست فهرست پرسپولیس تكمیل شده و ورود احسان به لیست پرسپولیس شرایط خاصی دارد.
فاضلی جزو مدیربرنامه‌هایی نیست كه برای بازیكنانش بازارگرمی كند ولی طرح موضوع پیوستن حاج‌صفی به پرسپولیس آن هم در فاصله 3روز مانده تا پایان لیگ، در نوع خودش عجیب بود. پرسپولیس در ایران اولین تیمی بود كه به حاج‌صفی پیشنهاد داد ولی او گفته بود كه می‌خواهد در اروپا بازی كند. حالا كه نظر احسان بازی در اروپا نیست، باید دید او كدام تیم را انتخاب خواهد كرد. پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات چند بازیكن جذب كرد كه با انتقادهای فراوانی همراه بود. گولچ و 2بازیكن اوكراینی، بازیكنانی هستند كه می‌گویند كیفیت فنی‌شان در حد بازی در پرسپولیس نیست و بازیكنانی مثل ربیع‌خواه و صادق محرمی هم كیفیت‌شان بر اهالی فوتبال پوشیده است. در صورت آمدن حاج‌صفی به پرسپولیس، شاید یكی از این نفرات كنار گذاشته شوند و از همه محتمل‌تر گولچ است كه پرسپولیسی‌ها حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند آی‌تی‌سی این بازیكن را پیگیری كنند. گفته می‌شد حتی لوبانف هم درخواست جدایی از پرسپولیس داده است. اگر او برود یك جای خالی باز خواهد شد و پرسپولیس می‌تواند با اضافه كردن حاج‌صفی، یك گلر زیر 23سال بگیرد. البته با تمام این تفاسیر، اضافه شدن حاج‌صفی به لیست پرسپولیس موضوعی نیست كه بتوان در آستانه فصل جدید لیگ‌برتر آن را حتمی دانست. باید منتظر ماند و دید كه طی روزهای آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا نظری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱
مطالب بسیار خوبی دارین، امیدوارم پیروز باشید
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین