اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۶۶۰۳
از باشگاه ریزه اسپور ترکیه اخبار عجیبی به گوش می‌رسد و این باشگاه تاکنون برای صدور ITC رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس اقدامی انجام نداده است.
۰۲:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
وانانیوز|

از باشگاه ریزه اسپور ترکیه اخبار عجیبی به گوش می‌رسد و این باشگاه تاکنون برای صدور ITC رامین رضاییان مدافع سابق پرسپولیس اقدامی انجام نداده است.
باشگاه ترکیه‌ای ریزه اسپور ۲۰ روز پس از امضای قرارداد نه تنها برای صدور ITC این مهاجم اقدامی انجام نداده بلکه برای رضاییان هم تاکنون درخواستی نفرستاده است.
نکته مهم تری که در قرارداد رامین رضاییان وجود دارد این است که اعتبار قرارداد این بازیکن با ریزه اسپور منوط به صدور ITC است و در صورتی که این اتفاق نیفتد قرارداد او با ریزه اسپور هیچ اعتباری ندارد. در صورتی که ITC او صادر نشود کار به طرح دعوی در فیفا می‌کشد و آنجاست که ریزه اسپور باید تصمیم بگیرد برای حفظ این بازیکن ایرانی پیگیری کند یا از خیر او بگذرد و با توجه به بندی که در قرارداد این بازیکن وجود دارد قراردادش را فسخ شده تلقی کند.
از طرفی گفته می‌شود این باشگاه با گنجاندن این بند در قرارداد قصد ارزیابی عملکرد فنی رضاییان را دارد و در صورتی که از او رضایت کامل نداشت می‌تواند وی را به راحتی از ترکیب خود کنار بگذارد.
این خبر بسیار بدی برای مدافع سابق قرمزپوشان است چون رضاییان به دلیل پر بودن لیست پرسپولیس امکان بازگشت به ترکیب این تیم را ندارد و از طرفی برای انتقال به یک تیم جدید حداقل باید نیم فصل بیرون بماند.
رضاییان رفتاری با باشگاه پرسپولیس انجام داده که نه راه پس دارد، نه راه پیش!


منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین