اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۳۵۳۹۱
به نظر می‌رسد آنچه باعث نوشتن این یادداشت شده صحبت‌هایی است که درباره کنار گذاشته شدن افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال شنیده می‌شود.
۱۰:۴۷ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
وانانیوز| روز گذشته (پنجشنبه) بهرام افشارزاده در یادداشتی از اقدام وزیر ورزش و جوانان مبنی بر استخدام قهرمانان المپیک، پارالمپیک و رقابت‌های قهرمانی جهان و آسیا تقدیر کرد. در این یادداشت که در نوع خود کم نظیر است نکات قابل توجهی دارد که نشان می‌دهد افشارزاده بیشتر از زمان دیگری به دنبال جلب نظر گودرزی است.

این در حالیست که افشارزاده سمتی در وزارت ورزش ندارد و عملا تصمیمات وزارت ورزش ارتباط مستقیمی با او ندارد. به نظر می‌رسد آنچه باعث نوشتن این یادداشت شده صحبت‌هایی است که درباره کنار گذاشته شدن افشارزاده از سرپرستی باشگاه استقلال شنیده می‌شود. شاید افشارزاده با این یادداشت تلاش کرده آخرین شانس‌هایش را برای ماندن در استقلال امتحان کند.

یادمان نرود هواداران استقلال به شدت از عملکرد سیاست‌های گودرزی در قبال این تیم ناراحت هستند و می‌توان این طور استنباط کرد که موضع افشارزاده در قبال وزیر ورزش در جهت عکس موضع هواداران استقلال است.

باید دید این یادداشت سراسر تعریف و تمجید تا چه حد می‌تواند روی تصمیم وزیر ورزش برای تغییر سرپرست باشگاه استقلال تاثبرگذار باشد.
منبع: ایلنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین