اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۹۳۴
مهاجم سوری الاهلی عربستان از مهاجم جدید برزیلی این تیم استقبال گرمی کرد و با او سلفی قدرت نمایی گرفت.
۱۲:۰۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عمر السومه، مهاجم سوری الاهلی به نوعی بهترین بازیکن و گلزن 3 سال گذشته این تیم عربستانی است و با توجه به اینکه پرسپولیس رقیب الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شده حتی AFC هم به مقایسه این مهاجم سوری گلزن با مهدی طارمی، مهاجم گلزن پرسپولیسی‌ها غافل نشده است.

عمر السومه که این روزها به تازگی از مصدومیت رها شده است آماده این بازی مهم و حساس مقابل پرسپولیس است. ده‌سوزا، مهاجم جدید برزیلی الاهلی که مکمل السومه در خط حمله الاهلی است شب گذشته اولین تمرینش را برای الاهلی انجام داد. مهاجم سوری از همبازی جدیدش استقبال گرمی کرد و یک عکس سلفی به همراه او گرفت.

السومه آقای گلی 3 سال گذشته لیگ عربستان را از آن خود کرده و مهاجم بسیار خطرناکی است و با آمدن ده‌سوزا خط حمله الاهلی بیش از پیش آتشین شده است زیرا این مهاجم برزیلی نیز با پیراهن پارتیزان بلگراد در فصل گذشته عنوان آقای گلی لیگ صربستان را از آن خود کرده است و 27 گل را برای تیمش به ثمر رسانده است.

با این تفاسیر مدافعان پرسپولیس باید مواظب این دو مهاجم خطرناک رقیب سعودی باشند. دیدار رفت این دو تیم در تاریخ 31 مرداد در ورزشگاه السیب عمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری