اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۹۷
خبری که روز گذشته برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیسی‌ها داد شوکه کننده بود چرا که انتظار می‌رفت حداقل یک هفته قبل از بازی با الاهلی شرایط درونی تیم پرسپولیس آرام و بی حاشیه باشد.
۰۳:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| خبری که روز گذشته برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیسی‌ها داد شوکه کننده بود چرا که انتظار می‌رفت حداقل یک هفته قبل از بازی با الاهلی شرایط درونی تیم پرسپولیس آرام و بی حاشیه باشد. همه می‌دانند مشکلات مالی بازیکنان پرسپولیس حل نشده اما آنها تصمیم گرفته‌اند حداقل تا بازی با الاهلی حرفی در این خصوص نزنند و روی بازی حساسی که دارند متمرکز شوند. در واقع بازیکنان پرسپولیس اگر قصد اعتراض هم داشته باشند این کار را در اقدامی هماهنگ و به صورت دسته جمعی انجام می‌دهند، پس موضوع کمال یک اتفاق فردی بود و ناشی از تصمیمی همگانی نمی‌شد. البته ابتدا ذهن به سمت مشکلات مالی و اعتراض تک نفره می‌رفت اما خیلی زود مشخص شد داستان از جای دیگری آب می‌خورد.

کمال در تمرین روز دوشنبه تیمش حاضر نبود اما سایت پرسپولیس با لاپوشانی این مساله هیچ اشاره‌ای به غیبت او در این تمرین نکرده بود با این حال وقتی خبرنگاران این مساله را با برانکو در میان گذاشتند مشخص شد ماجرایی وجود دارد. برانکو ابتدا گفت کمال از شرایطش راضی نیست و با او حرف می‌زند اما در قبال پرسش بعدی خبرنگاران و اینکه آیا کامیابی‌نیا از نظر فنی از تیم بیرون مانده، گفت: «او از موقعیتی که در تیم دارد‌ ناراضی است. از طرفی هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و طبیعی است که نخواستم بازیکن ناراضی در تمرین باشد و فرصت 24 ساعته‌ای به او دادم.» سوال بعدی درباره رفتن کمال مطرح شد و اینکه آیا امکان جدایی او از پرسپولیس وجود دارد یا خیر؟ که سرمربی پرسپولیس جواب داد: «طبیعی است که اجازه جدایی داده نمی‌شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می‌رفت، همانطور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی‌های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی‌کنیم مگر اینکه پیشنهاد 5 میلیون دلاری بیاید تا درباره آن صحبت کنیم.»
با این جواب برانکو، ذهن‌ها به سمت پیشنهاد خارجی این بازیکن رفت و اینکه کمال می‌خواهد در آخرین روزهای باز بودن پنجره نقل و انتقالات جدا شود اما این مساله باید پیش زمینه و مقدمه‌ای پیدا می‌کرد. اینکه شماره 11 از چه چیزی ناراحت است و چه اتفاقی افتاده که یکباره به‌هم ریخته و اینطوری نارضایتی‌اش را عیان کرده است. در ابتدا همه به این فکر کردند که او به خاطر نگرفتن مطالبات فصل قبل و امسال از کوره در رفته و نتوانسته همراه بقیه سکوت کند. البته کامیابی‌نیا که می‌دانست اگر این مساله درست باشد قبل از بازی با الاهلی به‌ شدت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت خیلی زود دست به کار شد و در مصاحبه‌ای دو خطی این مساله را تکذیب کرد: «به هیچ عنوان بحث مسائل مالی در این بین وجود ندارد و بحث من با باشگاه مالی نیست.» بعد از این تکذیبیه این سوال پیش آمد که اگر بحث مالی نیست پس کامیابی‌نیا به چه موضوعی اعتراض دارد بخصوص اینکه شنیدیم او آنقدر ناراحت بوده که شفاها درخواست جدایی کرده. البته وقتی در مصاحبه او به هیچ موضوعی اشاره نشده بود یعنی مسائلی وجود دارد که قابل گفتن و رسانه‌ای شدن نیست.  اما اصل داستان به ناراحتی و دلخوری کمال از برخی همبازیانش ارتباط دارد ضمن اینکه او از شرایطش در تیم هم ناراحت است. موضوع اول را می‌توان به جر و بحث او با شجاع در جریان بازی با نفت ارتباط داد که محمد انصاری نگذاشت دعوای آنها بیخ پیدا کند. البته این دو نفر در شروع نیمه دوم آن بازی آشتی کردند و شاید مساله شجاع هم جدی نباشد. از طرفی کمال با احمدزاده، مسلمان و طارمی هم ارتباط بسیار خوبی دارد. در تیم پرسپولیس هیچ‌کس نمی‌تواند با محمد انصاری و وحید امیری مشکل پیدا کند. می‌ماند سیدجلال، ماهینی و بیرانوند که کمال همیشه با کاپیتان‌های تیمش محترمانه برخورد کرده و بعید است از بیرانوند هم ناراحت باشد.  بحث دوم و شرایط او در تیم هم که مشخص است. مطمئنا ربیع خواه نمی‌تواند موقعیت کمال را تهدید کند و او می‌دانسته که نوراللهی برمی‌گردد، پس اینکه نوراللهی در فهرست آسیایی حضور دارد و از یک ماه دیگر برمی‌گردد هم نمی‌تواند مورد موجهی برای ناراحتی باشد.  با تمام این ابهامات دیروز برانکو به کامیابی نیا گفته بود سر تمرین بیاید اما لباس هتلی نیاورد. کمال هم سر تمرین رفت و با برانکو صحبت کرد. گفته می‌شود کمال از موقعیت متزلزلش در ترکیب ناراحت بوده و برانکو هم او را مجاب کرده که امسال شرایط بازی کردن برای همه سخت است اما به او اعتقاد کامل دارد. به همین خاطر کامیابی‌نیا با بقیه اعضای تیم به اردو رفت و بعید نیست امروز فیکس باشد.
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری