اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۸۹۶
پرسپولیس به‌عنوان صدرنشین و تیمی که از هر سه بازی قبلی خود برنده بیرون آمده مقابل تیمی قرار می‌گیرد که طی سه هفته گذشته فراز و فرود داشته و بعد از تساوی با ذوب آهن و پیروزی بر سپیدرود در خانه خودش به فولاد باخته است.
۰۳:۱۷ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| پرسپولیس به‌عنوان صدرنشین و تیمی که از هر سه بازی قبلی خود برنده بیرون آمده مقابل تیمی قرار می‌گیرد که طی سه هفته گذشته فراز و فرود داشته و بعد از تساوی با ذوب آهن و پیروزی بر سپیدرود در خانه خودش به فولاد باخته است. سیاه جامگان در آخرین بازی فصل قبل با شکست ذخیره‌های پرسپولیس در لیگ برتر ماند اما امروز برانکو با تمام توان به مصاف حریف مشهدی خواهد رفت تا 12 امتیازی شود. پیروزی در این مسابقه برای پرسپولیس اهمیت بسیاری دارد چرا که با روحیه عالی به مصاف الاهلی خواهد رفت. با این حال اکبر میثاقیان هم نشان داده به راحتی حتی به برانکو و پرسپولیس امتیاز نمی‌دهد.

چهره های ویژه
گادوین منشا
مشخص نیست که در ترکیب اصلی بازی امروز باشد یا نه اما حتی اگر چند دقیقه هم به میدان برود همه دنبال این هستند که ببینند بقیه بازیکنان بخش تهاجمی پرسپولیس به او پاس می‌دهند یا نه ضمن اینکه عملکرد منشا هم به‌عنوان یک خرید نسبتا گرانقیمت زیر ذره بین هواداران و کارشناسان است.

روح‌ا... سیف اللهی
با آن ضربه ایستگاهی زیبا مقابل پرسپولیس تیمش را در لیگ برتر نگه داشت و حالا در تهران دوباره مقابل تیمی قرار می‌گیرد که از اینجا به فوتبال ایران معرفی شد. سیف اللهی در سه بازی گذشته برای تیمش گل نزده اما حتما برای باز کردن دروازه پرسپولیس انگیزه بالایی خواهد داشت.

ترکیب احتمالی
میزبان- دروازه‌بان:علیرضابیرانوند، مدافعان میانی:سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده، مدافعان کناری:محمد انصاری و حسین ماهینی، هافبک‌های میانی:محسن ربیع‌خواه و محسن مسلمان، هافبک‌های کناری:وحید امیری و فرشاد احمدزاده، مهاجمان:مهدی طارمی و علی علیپور(گادوین منشا)

میهمان- دروازه‌بان: محمد ناصری، مدافعان میانی:وحید عسگری(میرهانی هاشمی)، محسن آقایی، مدافعان کناری: رضا شربتی و احسان پیرهادی(علیرضا جلیلی)، هافبک‌های تدافعی:کریم احمدی و مصطفی احمدی، هافبک‌های تهاجمی:حسین بادامکی، روح‌ا... سیف‌اللهی، پیام ملکیان، مهاجم:کیوان امرایی
منبع: روزنامه ایران
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری