اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۱۱
سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: تمام سعی خود را می‌کنیم تا نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه شود.
۲۰:۳۴ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-حمید استیلی در کنفرانس خبری بعد از بازی ملوان بندر انزلی و عقاب تهران اظهار داشت: این اولین بازی ما در جام حذفی بود و همیشه بازی لیگ‌های پایین‌تر سخت‌تر است ولی ما گام اول را بسیار محکم برداشتیم.

وی با بیان اینکه در ترکیب بازی امروز بازیکنان جوانی را قرار دادیم افزود: در بازی با گسترش فولاد نیز با مشکلات داوری مواجه بودیم و روی گل و پنالتی حرف‌های زیادی بود و امروز هم پنالتی زتیم مقابل پشت خط بود اما داور پنالتی گرفت و بازی 2 بر 1 شد وباعث شد ما دست به عصا تر بازی کنیم.

سرمربی ملوان بندر انزلی بیان کرد: ملوان همیشه به سازندگی معروف بوده اما در چند سال گذشته به جز سعید عزت اللهی بازیکن جوان دیگری را معرفی نکرده است.

استیلی گفت: ما در سمت چپ مشکل داریم و بازیکن چپ پا نداریم امیدواریم بزرگان تصمیمی اتخاذ کنند تا بازیکنان جوان وارد ترکیب شوند.

وی افزود: در رده امید و زیر 23 سال جای خالی داریم و امروز قرار بود 2 بازیکن به ما اضافه شوند که نقدی‌پور بازیکن چپ پا بود اما به‌دلیل آماده نبودن کارتشان نتوانستند به ما ملحق شوند اما سعی می‌کنیم تا نیم فصل چند بازیکن به تیم اضافه شود.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری