اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۰۵۳

فیفا ایران را در لیست اصلی خود جهت میزبانی جام جهانی قرار داده است

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: در جلسه‌ای که در 27 اکتبر یعنی 5 آبان‌ماه در فیفا تشکیل خواهد شد رسماً میزبان جام جهانی 2020 انتخاب و معرفی می‌شود.
۱۵:۱۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| عباس ترابیان در گفت‌وگویی  در مورد میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال که ایران درخواست خود را جهت میزبانی به فیفا ارسال کرده بود، گفت: جدیداً ما نامه‌ای از فیفا دریافت کردیم و طی این نامه فیفا اعلام نمود که ما یک تیم دعوت کننده میزبان رقابت‌های جام جهانی 2020 تشکیل دادیم و از این به بعد کلیه مکاتبات و ارتباطات از طرف این تیم باید صورت گیرد.

وی همچنین گفت: در این نامه ضمن تشکر به موقع از نامه کمیته فوتسال که درخواستی میزبانی رقابت‌ها را در 25 اسفندماه به فیفا ارسال نموده بود و همچنین خواستار ارتباط همین روند و انتخاب میزبانی جام جهانی 2020 از ایران شده بودند.

عباس ترابیان افزود: در این نامه همچنین قید گردیده که قرار است در جلسه‌ای که در 27 اکتبر یعنی 5 آبان‌ماه در فیفا تشکیل خواهد شد رسماً میزبان جام جهانی 2020 انتخاب و معرفی می‌شود.

رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: این نامه معنی و مفهوم بسیاری دارد یعنی اینکه فیفا ایران را در لیست اصلی خود جهت میزبانی این مسابقات قرار داده است پس در اینجا در کشور یک عزم ملی را با توجه به اهمیت برگزاری این مسابقات می‌طلبد.

وی گفت: این موضوع باید هرچه سریعتر توسط عالی‌ترین مقام ورزشی کشور پیگیری شود ما نباید فراموش کنیم در صورت میزبانی جام جهانی 2020 در ایران چه امتیازات سیاسی متوجه کشورمان خواهد شد و چه کمک‌های مالی که از سوی فیفا دریافت خواهیم کرد که می‌توانیم با آن کمک‌ها از نظر امکانات زیربنایی و سخت‌افزاری و هرآنچه که به فوتسال کشور مربوط می‌شود تحول بزرگ و شگرفی را شاهد باشیم.

ترابیان در پایان گفت: لذا من به عنوان یک خادم فوتسال از مقامات عالی کشور عزیزم تقاضا دارم به این مهم توجه ویژه بنمایند و همچنین خدمت وزیر کشورمان عرض می کنم که ایجاد چنین ستاد میزبانی جام جهانی 2020 را در کشور هرچه سریعتر باید انجام شود همانند ژاپن که از عالی‌ترین مقامات کشورشان در ستاد جام جهانی 2020 قرار گرفتند و شخصیت‌هایی همچون رئیس کمیته المپیک، شهردار شهر میزبان، ریئس فدراسیون فوتبال، عضو پارلمانی ورزشی مجلس، رئیس گمرک هم با توجه به شرایط سیاسی و فرهنگی ورزش کشورمان چنین ستادی را راه‌اندازی نمایند. خاطر نشان می‌کنم که اهمیت این رخداد مهم را مسئولین امر کشور با دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار بدهند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین