اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۹۰۴۳

در جلسه علیرضا منصوریان با کمیته اخلاق چه گذشت؟

عليرضا منصوريان سرمربي استقلال سه‌شنبه به كميته اخلاق رفت. خيلي‌ها تصور مي‌كردند تنها علت دعوت او به اين كميته، مصاحبه تندي بود كه بعد از بازي صنعت نفت عليه مسئولان فدراسيون انجام داد.
۱۳:۲۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| سرمربي استقلال پس از آن شكست در هفته اول ليگ برتر، در حالي كه به قوانين فيفا كه در ايران اجرا نمي‌شوند لعنت مي‌فرستاد، بعضي از مسئولان فدراسيون را متهم به ديكتاتوري كرد. منصوريان اعتقاد داشت محروميت سه بازيكن اين تيم قانوني نيست و جالب اينجاست كه فدراسيوني‌ها هم به حرف‌هايش واكنشي نشان ندادند. از همان روز خبرهايي به گوش مي‌رسيد مبني بر اينكه منصوريان به كميته اخلاق دعوت خواهد شد. سرانجام او سه‌شنبه به اين كميته رفت و يكي از دلايل حضورش توضيح درباره فساد در فوتبال بود.

منصوريان عضو ستاد مبارزه با فساد است و پس از جلسه به نزديكانش گفت: «چون خودم عضو اين ستادم با دكتر تورك حرف‌هاي زيادي در اين رابطه زديم.» گويا منصوريان و رئيس كميته اخلاق در طول جلسه حرف‌هاي مشترك زيادي داشته‌اند و سرمربي استقلال هم تأكيد كرده بايد با قانون، مقابل فساد ايستاد.

منابع خبري در فدراسيون فوتبال فاش كردند صحبت‌هاي منصوريان و رئيس كميته اخلاق بيشتر درد دل و در قالب حرف‌هاي دوستانه بوده است. در اين بين حرف‌هايي درباره رأي اخير فدراسيون فوتبال هم گفته شد كه منصوريان در اين زمينه گلايه‌هايي كرد و تورك هم حرف‌هاي سرمربي استقلال شنيد. رئيس كميته اخلاق حتي سرمربي استقلال را دعوت به آرامش كرد و گفت در تلاش هستند تا فضاي فوتبال را آرام كنند. يكي از مسئولان فدراسيون فوتبال به خبرورزشي مي‌گويد منصوريان در بخشي از حرف‌هايش گفته: «از قايم‌باشك بازي خوشم نمي‌آيد. من حرفم را زدم و هدفم دفاع از حق استقلال بود.»

منصوريان حتي در اين جلسه تأكيد كرد همواره به تيم‌هاي ملي كمك كرده و هدفش حمايت بوده است. او به مصدوميت اخير وريا اشاره كرد و گفت حداقل رفتار او پس از اين اتفاق نشان مي‌داد چقدر حامي تيم ملي است. منصوريان درباره ماجراي تيم اميد هم به اين اشاره كرد كه قبل از بازي العين كه حساس‌ترين بازي فصل‌شان بود، همكاري لازم را با اين تيم كردند. آن مسئول فدراسيون مي‌گويد حتي منصوريان در جلسه گفته است: «من زودتر از همه اين اتفاق‌ها به فدراسيون فوتبال اطلاع داده بودم كه وضع ما چطور است. يعني در جريان بودند شرايط ما چگونه بوده. اين‌طور نبوده كه بازيكن ندهيم و ارتباطي هم با فدراسيون نداشته باشيم. از روز اول همه چيز را به آنها گفتيم و در جريان بودند.»

گويا منصوريان در بخشي ديگر از جلسه به خاطر بازي استقلال خوزستان و نگرفتن پنالتي مبرم استقلال گلايه كرده است. تأكيد سرمربي آبي‌ها اين بوده كه نبايد چنين اتفاقي در هفته‌هاي آينده تكرار شود و اميدوار است سهوي بوده باشد. اين جلسه در نهايت خيلي دوستانه تمام شد.
منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین