اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۹۱

راموس: پیکه تاوان اشتباهات خود را می‌دهد

به نظر کاپیتان رئال مادرید، مدافع بارسلونا باید خودش را بابت وضعیت ناخوشایندی که در اردوی تیم ملی اسپانیا برای او به وجود آمده است، مقصر بداند.
۱۴:۵۰ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-سرخیو راموس می‌گوید هو شدن جرارد پیکه در بازی‌های اخیر تیم ملی اسپانیا و به وجود آمدن جوی منفی علیه او، نتیجه اشتباهی است که خودش مرتکب شده است.

به نظر می‌رسد که پیکه‌ با اظهارات کنایه‌آمیز چندی پیش خود درباره ناکامی‌ها فصل گذشته رئال مادرید، هو شدن سرود تیم ملی اسپانیا در فینال جام حذفی (توسط هواداران بارسا و اتلتیک بیلبائو) و حمایتش از استقلال کاتالونیا، اسپانیایی‌ها را علیه خود شورانده است و این همان اشتباهی است که راموس عقیده دارد، مدافع بارسلونا دارد تاوانش را می‌دهد.

راموس درباره پیکه 28ساله که در بازی‌ اخیر اسپانیا برابر اسلواکی به شدت از سوی هواداران هو شد، گفت: همه ما اشتباه می‌کنیم وخود من اولین نفر هستم. هر یک از ما باید مسئولیت اشتباهاتی را که مرتکب می‌شویم، بپذیریم؛ اما شاید به‌خاطر رقابتی که میان بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد، اقدامات اخیر پیکه این وضعیت را برایش به وجود آورده است.

راموس ادامه داد: من از آن دسته کسانی نیستم که وقتی چیزی می‌برند، وارد یکسری بازی‌ها می‌شوند. زمانی که چیزی ببرم به یاد کسانی که جزو محبوبانم نیستند، نمی‌افتم. چه با رفتارها و حرکات اخیر پیکه موافق باشیم چه مخالف، باید به تیم ملی فکر کنیم و جنجال‌هایی که به تیم ملی آسیب می‌رساند، نسازیم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین