اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۹۰۳

سومین دیدار دوستانه نوجوان با دانشجویان

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه به مصاف تیم دانشجویان رفت.
۱۱:۴۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| به نقل از سایت فدراسیون والیبال، پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان 27 مرداد تا 5 شهریورماه سال جاری به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم ایران در گروه چهارم با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه است.

مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال نوجوانان برای حضور شایسته در این رقابت ها از دهم مردادماه در فدراسیون والیبال آغاز شده است و تا زمان اعزام ملی پوشان ادامه خواهد داشت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران شب گذشته (سه شنبه شب) در سومین دیدار تدارکاتی به مصاف تیم والیبال دانشجویان ایران رفت و این مسابقه در چهار ست برگزار شد که هر تیم نتیجه دو ست را به سود خود به پایان رساند.

ملی پوشان نوجوان در ست های اول و سوم با امتیازهای 25 بر 23 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند، اما در ست های دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 مغلوب تیم دانشجویان ایران شدند.

با توجه به اینکه تیم ملی زیر 23 سال بعد از این مسابقه تمرین داشت، زمان اجازه برگزاری ست پنجم را به دو تیم نداد.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران این مسابقه را با ترکیب امیرمحمد فلاحت خواه، احسان دانش دوست، امیرحسین توخته، پوریا یلی، مرتضی شریفی، مهران فیض امام دوست و محمدرضا حضرت پور آغاز کرد.

مسعود آرمات سرمربی تیم والیبال دانشجویان نیز در ابتدای این دیدار از ترکیب محمدطاهر وادی، فرهاد پیروت پور، قاسم کارخانه، سعید شیرود، علی یوسف‌پور و محمد فلاح استفاده کرد. تیم ملی والیبال نوجوانان در دو دیدار دوستانه قبلی سه بر دو به پیروزی رسیده بود.

تیم والیبال دانشجویان ایران خود را برای المپیک دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که از 28 مردادماه به میزبانی چین تایپه آغاز می شود، آماده می کند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین