اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۶۰۲۱۶

حمله تند سرپرست باشگاه استقلال به پرسپولیسی‌ها

حمله تند سرپرست باشگاه استقلال به پرسپولیسی‌ها
سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد، می‌توانند درباره اشتباهات داوری که در بازی‌های پرسپولیس صورت گرفته است، ۸۰۰ دقیقه فیلم بسازند.
۲۲:۲۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
وانانیوز|

 فرشید سمیعی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد اظهار داشت: به اتهاماتی که به باشگاه استقلال وارد می‌شود، ما واکنش نشان نمی‌دهیم. باشگاه استقلال یک باشگاه معمولی نیست و پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا است و هر افتخاری هست باشگاه استقلال کسب کرده. در دهه 30 زمانی که استقلال قهرمانی کسب می‌کرد بسیاری از باشگاه‌ فعالیت نداشتند، به همین دلیل شأن باشگاه استقلال در پاسخ دادن باید رعایت و هر حمله‌ای نباید پاسخ داده شود. این به آن معنی نیست که صبر باشگاه استقلال ابدی باشد و هیچ پاسخی در میان نباشد.

وی ادامه داد: یک مصوبه‌ای را هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال  در مورد بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیرمسئولانه تصویب کرد که جرایم سنگینی در نظر گرفته شد. جای تعجب است که برخی از باشگاه‌ها فکر می‌کنند فراقانونی هستند و هیچ وقت شامل قانون نمی‌شوند و خیلی قشنگ قانون را به تمسخر و استهزا می‌گیرند. از هفته گذشته مصاحبه‌ها شروع شد و بیانیه‌هایی دادند، ولی متأسفانه دیدیم که هیچ واکنشی از قانون‌گذار صورت نگرفت.

سرپرست باشگاه استقلال در واکنش به اینکه هر دو باشگاه معتقدند اشتباهات به نفع رقیب‌شان است، عنوان کرد: همان زمان که دو فصل پیش قهرمان شدیم درخواست دادیم که یک تیم کارشناسی بی‌طرف سه فصل اخیر را بررسی کند و ببینیم کدام تیم است که از داوری‌ها متنفع می‌شود و کدام تیم متضرر. شما مطمئن باشید که استقلال همواره جزو متضررین تیم‌ها از اشتباهات داوری بوده است. 

سمیعی راجع به آرای کمیته انضباطی تصریح کرد: ما هیچ وقت به خودمان اجازه ندادیم که درباره آرای کمیته انضباطی نظر بدهیم. واقعاً توقع نداشتم که وقتی ما سکوت کردیم در مورد فحاشی به توپ‌جمع‌کن‌ها، توهین به جایگاه تیم ملی در اردوی تیم ملی و همین‌طور در خصوص کتک‌زدن هواداران در پای اتوبوس سکوت کردیم و به چیزی که به ما ربط نداشت اظهارنظر نکردیم و قانونمداری رعایت کردیم، الان بقیه بیایند درباره ما اظهارنظر کنند. آرای انضباطی نشان می‌دهد که چه کسانی ممکن بود دچار محرومیت‌های مادام‌العمر شوند، اما نشدند. به هیچ عنوان قبول ندارم که آرای کمیته انضباطی درباره استقلال مهربانانه بوده، بلکه سختگیرانه بوده است. اگر قرار بر این است که لب‌خوانی‌ها را ملاک قرار دهیم باید حداقل هر هفته 50 محروم داشته باشیم! اگر قرار است برای استقلال اینقدر سختگیری شود باید برای همه تیم‌ها باشد.

وی درباره آخرین وضعیت حضور حجازی در تیم استقلال گفت: کارهای اداری مربوط به آتیلا حجازی ادامه دارد و ان‌شاءالله انجام شود در خدمت او خواهیم بود.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که بازی آخر آنها با پیکان کجا انجام می‌شود، تصریح کرد: از الان در حال تعیین تکلیف هستند که استقلال کجا بازی کنند. متاسفانه برخی از رقیبان ما واژه‌ها را عوض کردند. اگر بازی با تیم پیکان چه در سال گذشته و چه در بازی رفت امسال مقابل هواداران خودشان چه در آزادی و چه در قزوین برگزار شود، عین عدالت است، اما اگر استقلال بخواهد در یک شهر دیگر مقابل هوادارانش با پیکان بازی کند عین ظلم می‌شود. این بازی با واژه‌هاست. همه می‌دانند که استقلال جوانمردانه بازی کرده و از چیزی منتفع نبوده است. این تیم هر قهرمانی را به دست آورده زحمت کشیده و بیشترین عرق را ریخته است.

سمیعی در واکنش به این موضوع که برخی از کارشناسان داوری، معتقد بودند کرنر منجر به گل استقلال درست نبوده است، خاطرنشان کرد: از این صحبت‌ها زیاد می‌شود، من می‌گویم اگر بخواهیم داوری‌ها را رصد کنیم باید کل فصل را رصد کنیم. آیا یک تیم از اشتباه داوری منتفع شده است یا نه؟ ما اگر بخواهیم از اشتباهات داوری که برای پرسپولیس پیش آمده است فیلم بسازیم، هشت دقیقه نمی‌شود بلکه 800 دقیقه زمان می‌برد.

انتهای پیام/  

 
منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: استقلال
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین