اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۸۷۲
انتشار مطلبی در رسانه های خبری کشور مبنی بر بازی کردن میلاد ابطحی برای خونه به خونه در حالی که با باشگاه نساجی مازندران قرارداد داشت موجب شد تا باشگاه نساجی برای روشن شدن افکار عمومی بیانیه ای صادر کند.
۲۲:۵۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| انتشار مطلبی در رسانه های خبری کشور مبنی بر بازی کردن میلاد ابطحی برای خونه به خونه در حالی که با باشگاه نساجی مازندران قرارداد داشت موجب شد تا باشگاه نساجی برای روشن شدن افکار عمومی بیانیه ای صادر کند.

مدیران باشگاه نساجی مازندران از شروع فصل نقل و انتقالات، اسامی همه بازیکنان تحت قرارداد خود را به هیات فوتبال استان مازندران اعلام می‌کردند تا مسوولان هیات فوتبال، طبق قانون آن را به اطلاع سازمان لیگ برسانند.

در مورد میلاد ابطحی هم باشگاه نساجی با ارسال نامه ای در تاریخ 3/31 به هیات فوتبال استان اعلام کرد او تحت قرارداد نساجی است ولی این نامه هیچوقت برای سازمان لیگ ارسال نشد تا کارت این بازیکن علیرغم داشتن قرارداد با باشگاه نساجی برای بازی کردن در تیم خونه به خونه صادر شود.

نکته تاسف بار دیگر در مورد تخلف میلاد ابطحی در ثبت قرارداد با دو باشگاه این است که هر دو قرارداد در یک هیات فوتبال ثبت شد. به طوری که باشگاه نساجی مازندران ثبت قرارداد میلاد ابطحی را به هیات فوتبال استان مازندران اعلام کرد و این بازیکن به سادگی دومین قرارداد خود را طی چند روز در همان هیات فوتبال ثبت کرده و در ترکیب تیم دوم هم به میدان رفت.
بدون شک در این تخلف سازمان لیگ هیچ نقشی نداشته و انتظار می رود مدیران هیات فوتبال استان مازندران با پیگری تخلف روی داده، مسببین آن را به هواداران بیشمار نساجی معرفی کنند تا در این میان حقی از تیم بزرگ نساجی ضایع نشود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری