اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۹۸۷۱۸
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: در نیمه دوم بازیکنان برخلاف میل من عقب نشینی کردند.
۲۱:۲۰ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
وانانیوز| نادر دست نشان پس از پیروزی یک بر صفر مقابل برق جدید شیراز در نشست خبری گفت: در جریان بازی بازیکن ما مصدوم شد. نیمه اول یک گل زدیم و دو موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم در نیمه دوم هم موقعیت گلزنی از دست دادیم. برق شیراز با حضور داود مهابادی خوب کار کرده و شناختی از این تیم نداشتم. تیمی مقتدر در زمینه دفاعی و فیزیکی است. در دقایق اولیه فهمیدم بازی سختی داریم. با ارسال بلند توانستیم خوب بازی کنیم. گل خوبی زدیم. برنامه‌ها را بازیکنان به خوبی انجام دادند.در نیمه دوم برخلاف میل من بازیکنان عقب نشستند. خوشبختانه با تعویض ها و تغییر تاکتیک تیم را جلو آوردیم. اولین بازی بود و بردیم و تبریک می‌گویم. این بازی زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی خواهد شد.

وی در مورد بازی با یک مهاجم و مصدومیت مهاجمانش گفت: اطمینان داشتم این بازی را می‌بریم و شهریار مقانلو را روی نیمکت داشتیم ما با یک مهاجم بازی نکردیم. سیستم تیم ما 4-3-3 بود. پژمان نوری به عنوان هافبک جلو بازی کرد و زمانی که تغییر تاکتیک دادم و نوری را مایل به چپ آوردیم بازی را گرفتیم. با سه بازیکن حریف را بیشتر تحت فشار قرار دادیم.

سرمربی ملوان در مورد وضعیت بدنی بازیکنان گفت: پیش بینی می‌کنیم هفته سوم و چهارم به بهترین و شاداب‌ترین وضعیت بدنی خود می‌رسد. حسین شنانی در بازی آخر تدارکاتی مصدوم شد. به دلیل فشار بدنسازی طراوات و شادابی را نداشتند از هفته سوم و چهارم به شاداب‌ترین نقطه بدنی خواهیم رسید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری